ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی ردمی 10C
تکنولوژی

ردمی 10C با اسنپدراگون 680 معرفی شد

گوشی هوشمند ردمی 10C که تا دیروز تنها اخبار و شایعات آن به گوش رسیده بود حالا به طور رسمی رونمایی شده و از مشخصات و قیمتش اطلاع داریم. بنا بر اعلام حساب توییتر شیائومی ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۲

گوشی هوشمند ردمی 10C که تا دیروز تنها اخبار و شایعات آن به گوش رسیده بود حالا به طور رسمی رونمایی شده و از مشخصات و قیمتش اطلاع داریم.

بنا بر اعلام حساب توییتر شیائومی در نیجریه، گوشی ردمی 10C دارای تراشه اسنپدراگون 680 است و همراه با نمایشگری 6.71 اینچی و ناچ مخصوص دوربین سلفی به بازار عرضه خواهد شد. روی پنل پشتی این مدل نیز ماژول مربعی شکل وجود دارد که حسگر اثر انگشت به همراه فلش و سه دوربین شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در آن جای گرفته‌‌اند.  

این مدل تازه شیائومی که قرار است در رنگ‌های مشکی، آبی و سبز به بازار بیاید، 4 گیگابایت رم خواهد داشت و ظرفیت‌های 64 و 128 گیگابایت برای حافظه آن در نظر گرفته شده‌اند که به ترتیب 190 و 210 دلار قیمت دارند.

شیائومی ردمی 10C

سایر مشخصات ردمی 10C

با وجود تمامی اخبار و شایعاتی که هم اکنون دست به دست می‌شوند، شیائومی هنوز جزئیاتی در خصوص باقی ویژگی‌های این مدل ارائه نداده اما اعلام کرده ردمی 10C از طریق برخی خرده‌فروشان فعال در نیجریه برای خرید موجود است.

درضمن لازم است به این نکته نیز اشاره شود که وب‌سایت «Slot» مدل مذکور را با عکس‌های متفاوت و اندازه نمایشگر و مدل تراشه نادرست ثبت کرده، بنابراین برای اطلاعات دقیق‌تر باید منتظر ثبت محصول در سایت رسمی شیائومی باشیم. در جدول زیر مشخصات این گوشی هوشمند را مشاهده می‌کنید:

ردمی 10C
نمایشگر6.71 اینچی
دوربیندوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه 2 دوربین دیگر
پردازنده اسنپدراگون 680
رم4 گیگابایت
حافظه داخلی64/128 گیگابایت
سیستم بیومتریکحسگر اثر انگشت
قیمت190 و 210 دلار

همینطور گفتنی است که شیائومی قرار است در تاریخ 17 مارس ردمی 10 را در هند عرضه کند که انتظار می‌رود این مدل در واقع  همان ردمی 10C باشد که نام تجاری آن تغییر پیدا کرده و ارتباطی با مدل‌های رونمایی شده در آگوست یا فوریه ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • farid47
    farid47 | ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

    برای یک گوشی پایین رده قیمتش بالاست، الان A12 داره ۱۵۰ دلار فروخته میشه

مطالب پیشنهادی