ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آلبرت بورلا مدیرعامل فایزر
علمی

مدیرعامل فایزر: فکر کنم می‌توانیم با ویروس کرونا به زندگی ادامه دهیم

مدیرعامل فایزر دو سال پس از آغاز همه‌گیری درباره زندگی همراه با ویروس کرونا حرف زده است. او می‌گوید همان طور که تاکنون با وجود صدها ویروس دیگر به زندگی ادامه می‌دادیم، می‌توانیم با ویروس ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

مدیرعامل فایزر دو سال پس از آغاز همه‌گیری درباره زندگی همراه با ویروس کرونا حرف زده است. او می‌گوید همان طور که تاکنون با وجود صدها ویروس دیگر به زندگی ادامه می‌دادیم، می‌توانیم با ویروس کرونا هم زندگی خود را دنبال کنیم.

«آلبرت بورلا»، مدیرعامل شرکت داروسازی فایزر در رویداد SXSW گفت مردم از رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مثل پوشیدن ماسک و حفظ فاصله اجتماعی خسته شده‌اند اما ویروس همچنان شیوع پیدا می‌کند. او در عین حال، بر نیاز به استفاده از داروهای خوراکی کووید-19 تاکید کرد که بسیاری از مردم احتمالا به آن نیاز پیدا خواهند کرد، چون خیلی‌ها واکسن یا دوز تقویتی را نزده‌اند یا با این افراد ارتباط دارند.

بورلا گفت: «به همین خاطر داروها می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند.» او یادآور شد که فایزر به دنبال تبدیل واکسن به دوزهای تقویتی سالانه مثل واکسن آنفلوانزا است. با این حال، بورلا متذکر شد که انتظار ندارد نرخ استقبال از برنامه واکسیناسیون سالانه چندان بالا باشد.

آلبرت بورلا مدیرعامل فایزر

مدیرعامل فایزر همچنین درباره تفاوت‌های کار با دولت ترامپ و بایدن حرف زده است. او می‌گوید آن‌ها در دوران ترامپ برای دریافت پول از برنامه Operation War Speed تحت فشار قرار داشتند تا سرعت توسعه و توزیع واکسن را افزایش دهند. سرویس راستی‌آزمایی خبرگزاری CNN می‌گوید اگرچه فایزر پول این برنامه را دریافت نکرد، اما به روش‌های دیگری با Operation War Speed همکاری کرده بود.

تلاش فایزر برای توسعه واکسن جدید

مدیرعامل فایزر در شرایطی این حرف‌ها را مطرح کرده که دیروز در مصاحبه‌ای از تلاش برای توسعه واکسنی برای همه سویه‌های ویروس کرونا از جمله امیکرون خبر داده بود. او همچنین در مصاحبه دیگری گفت استفاده از دوز چهارم واکسن ضروری است و به‌زودی داده‌های مرتبط با این دوز را برای سازمان غذا و داروی آمریکا ارسال می‌کند تا درباره استفاده از آن تصمیم‌گیری شود.

آیا در صورت ارائه دوزهای سالانه واکسن کرونا با این برنامه همراهی خواهید کرد؟ دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی