ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنر
تکنولوژی

آنر 9 فروردین ماه از دستگاه‌های جدیدی رونمایی خواهد کرد

پوستر جدیدی از آنر به صورت آنلاین در فضای مجازی منتشر شده که روی آن عبارت‌های «راه‌اندازی محصولات جدید آنر» و «آماده برای فراتر رفتن» دیده می‌شود و همچنین در آن به ساعت 20:30 (بدون ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

پوستر جدیدی از آنر به صورت آنلاین در فضای مجازی منتشر شده که روی آن عبارت‌های «راه‌اندازی محصولات جدید آنر» و «آماده برای فراتر رفتن» دیده می‌شود و همچنین در آن به ساعت 20:30 (بدون اعلام منطقه زمانی) 29 مارس (9 فروردین ماه) اشاره شده است.

برخی منابع حوزه فناوری، حدس می‌زنند که کمپانی چینی با برگزاری یک رویداد در این تاریخ قصد دارد تا از نسخه جهانی برخی دستگاه‌های پایین‌رده و میان‌رده جدید خود و همچنین دستگاهی از سری آنر X مانند X7 و X8 یا X9 5G رونمایی کند. البته هنوز هیچ جزئیاتی درباره این رویداد و دستگاه‌هایی که در آن معرفی خواهد شد، وجود ندارد.

مشخصات آنر X8

آنر

اگر گفته این دسته از منابع صحت داشته باشد، می‌توان انتظار داشت که در این رویداد نسخه جهانی X8 با همان مشخصات سابق خود معرفی شود. این دستگاه دارای نمایشگر 6.7 اینچی LCD با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز، چیپست اسنپدراگون 690 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

از جمله مشخصات دیگر این دستگاه می‌توان به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 22.5 وات، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی اشاره کرد.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره مشخصات دو دستگاه دیگر وجود ندارد. همچنین این احتمال وجود دارد که آنر در این رویداد از دستگاه‌های دیگری مانند هدفون‌های کاملا بی‌سیم یا لوازم جانبی دیگر نیز رونمایی کند.

گوشی‌های جدید آنر

افزون بر این موارد، آنر‌ اخیرا از نسخه آلتیمیت گوشی مجیک 4 رونمایی کرد که از مشخصاتی مانند نمایشگر 6.81 اینچی OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز، چیپ اسنپدراگون 8 نسل 1، دوربین فوق‌العاده پیشرفته و باتری با سرعت شارژ 100 وات بهره می‌برد. علاوه بر این، مشخصات آنر مجیک 4 لایت اخیرا فاش شده بود که شباهت‌های زیادی با آنر‌ X30 دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی