ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ امسال از سومین سری گوشی‌های تاشو خود رونمایی می‌کند؟

سامسونگ در بازار دو سری گوشی‌های تاشو دارد، گلکسی زد فولد و زد فلیپ که از طراحی و مشخصات متفاوتی بهره می‌برند. انتظار داریم امسال نسل جدید آن‌ها با نام‌های گلکسی زد فولد 4 و ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۴ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

سامسونگ در بازار دو سری گوشی‌های تاشو دارد، گلکسی زد فولد و زد فلیپ که از طراحی و مشخصات متفاوتی بهره می‌برند. انتظار داریم امسال نسل جدید آن‌ها با نام‌های گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 از راه برسند، اما ظاهرا کره‌ای‌ها به دنبال معرفی سری سوم گوشی‌های تاشو خود هم هستند.

تعداد گوشی‌های تاشو سامسونگ افزایش می‌یابد؟

گزارش جدیدی که از سوی «Galaxy Club» منتشر شده، به سه اسم رمز برای گوشی‌های تاشو آینده سامسونگ اشاره می‌کند. این اسم رمزها Q4 ،B4 و N4 هستند. از آنجایی که اسم رمز گلکسی زد فلیپ 3 و زد فولد 3 به ترتیب B3 و Q3 بود، به احتمال زیاد اسم رمز N4 به سری جدید از گوشی‌های تاشو کره‌ای‌ها مربوط می‌شود.

آنطور که گزارش اخیر می‌گوید، سامسونگ تعداد کمتری از این گوشی هوشمند نسبت به دو مدل دیگر تولید خواهد کرد. بنابراین احتمالا با یک گوشی خاص یا گران‌قیمت روبه‌رو می‌شویم.

این شرکت در سال‌های اخیر پتنت‌های زیادی برای گوشی‌های تاشو متفاوت به ثبت رسانده که شامل گوشی‌های رول‌شونده و دستگاه‌هایی که از چندین لولا بهره می‌برند هم می‌شود.

گوشی‌های تاشو سامسونگ

اگرچه سامسونگ از پایان عمر برند گلکسی نوت خبر داده، اما شاید این دستگاه گلکسی فلکس نوت نام داشته باشد. البته از آنجایی که گوشی‌های تاشو کره‌ای‌ها حرف «زد» را یدک می‌کشند، چنین موضوعی دور از ذهن به نظر می‌رسد. شاید این دستگاه گلکسی زد اسلاید نام‌گذاری شود.

در صورتی که سامسونگ برنامه‌ای برای معرفی سومین سری از گوشی‌های تاشو خود در سال جاری میلادی داشته باشد، در ماه‌های آینده گزارش‌های بیشتری درباره آن منتشر خواهد شد.

با توجه به اینکه سامسونگ سری گلکسی نوت را از سبد محصولاتش حذف کرده، تمرکز بیشتر این کمپانی روی گوشی‌های تاشو منطقی به نظر می‌رسد. همچنین کره‌ای‌ها می‌توانند امسال سری جدید گوشی‌های تاشو خود را بطور محدود وارد بازار کنند و از سال آینده میلادی تولید آن را افزایش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی