ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دستگیری یک مرد به دلیل چسباندن اپل واچ به چرخ ماشین
تکنولوژی

مردی با چسباندن اپل واچ به چرخ خودرو، قصد ردیابی آن را داشت

مردی با هدف ردیابی خودروی نامزدش، اپل واچ خود را به چرخ خودروی وی می‌چسباند. اما این اقدام برایش دردسرساز شده و درنهایت دستگیر می‌شود. این روزها اخبار جالبی از دستگیری افراد مختلف منتشر می‌شود؛ ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۰

مردی با هدف ردیابی خودروی نامزدش، اپل واچ خود را به چرخ خودروی وی می‌چسباند. اما این اقدام برایش دردسرساز شده و درنهایت دستگیر می‌شود.

این روزها اخبار جالبی از دستگیری افراد مختلف منتشر می‌شود؛ از جمله این خبرها می‌توان به دستگیری یک مرد چینی اشاره کرد که 160 پردازنده اینتل را به خود چسبانده بود. این بار شکاکی بیش از حد یک مرد برایش گران تمام شده است.

مراقب باشید که اپل واچ خود را کجا می‌گذارید

دستگیری یک مرد به دلیل چسباندن اپل واچ به چرخ ماشین

به گفته AppleInsider، مردی در نشویل و ایالت تنسی آمریکا، با هدف ردیابی از طریق چسباندن اپل واچ خود به چرخ ماشین او تحت بازداشت قرار گرفت. این فرد، «لارنس ولش» نام دارد.

او هم اکنون 29 سال دارد و چندی پیش توسط پلیس ایالات متحده آمریکا دستگیر شده است. نکته اصلی اما چیز دیگریست؛ لارنس به جای استفاده از یک ایرتگ اپل، به سراغ استفاده از ساعت هوشمند Apple Watch برای ردیابی شخص مورد نظرش رفته است.

گفته می‌شود زنی که تحت تعقیب لارنس ولش قرار گرفته است، نامزد او است. قربانی ادعا کرده که چندین بار توسط وی تهدید به قتل شده و پیش‌تر با یکدیگر نیز در مرکز ایمنی خانواده حاضر شده‌اند.

قربانی فاش کرد که او و ولش برای نظارت بر موقعیت مکانی یکدیگر از سرویس «Life360» استفاده کرده‌اند؛ با این حال او پیش از مراجعه به این مرکز، این سرویس را غیرفعال کرده است. پس از این‌ اقدام، وی با پیام‌های مختلفی روبه‌رو شده که در آن‌ها از او خواسته شده تا موقعیت خود را اعلام کند یا با صاحب شماره تماس بگیرد.

در نهایت پس از تحقیقات پلیس مشخص شد که لارنس ولش به سمت خودروی قربانی رفته تا اپل واچ را به چرخ آن بچسباند. او تأیید کرده که Apple Watch چسبانده شده به خودرو برای خودش بوده است.

هدف او از این کار، ادامه دادن به تعقیب شخص مد نظرش بوده و حتی با وجود عدم رضایت شخص قربانی از این کار به آن ادامه داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی