ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دسترسی کاربران توییتر به گزینه اکانت حرفه ای
شبکه های اجتماعی

تنظیمات اکانت حرفه‌ای توییتر در دسترس همه کاربران قرار گرفت

طبق اعلام توییتر، تنظیمات پروفایل «اکانت حرفه‌ای» در دسترس تمامی کاربران این شبکه اجتماعی قرار گرفته است. تا پیش از این کاربران ابتدا باید برای استفاده از اکانت حرفه‌ای درخواست می‌دادند اما اکنون وضعیت تغییر ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰

طبق اعلام توییتر، تنظیمات پروفایل «اکانت حرفه‌ای» در دسترس تمامی کاربران این شبکه اجتماعی قرار گرفته است. تا پیش از این کاربران ابتدا باید برای استفاده از اکانت حرفه‌ای درخواست می‌دادند اما اکنون وضعیت تغییر کرده و همه می‌توانند در بخش تنظیمات به راحتی نوع اکانت خود را تغییر دهند.

اکانت حرفه‌ای که خود این شبکه اجتماعی با نام «توییتر برای حرفه‌ای‌ها» از آن یاد می‌کند، ابزاری اضافی برای برندها و تولیدکنندگان فراهم می‌کند که می‌توانند به واسطه آن پروفایلی متمایز داشته باشند و محتوای خود را به سرعت از طریق تبلیغات معرفی کنند.

این نوع اکانت همچنین به کاربران اجازه می‌دهد جای پای خود را در آینده تجارت الکترونیک توییتر محکم کنند و به وسیله قابلیت‌هایی نظیر ماژول خرید در این پلتفرم فعالیت اقتصادی هم داشته باشند.

دسترسی کاربران توییتر به گزینه اکانت حرفه ای

روش فعال‌سازی اکانت حرفه‌ای در توییتر

کاربران می‌توانند با باز کردن منوی کناری در صفحه Home اپلیکیشین به گزینه «Switch to Professional» دسترسی پیدا کنند.

هنگامی که گزینه تغییر به اکانت حرفه‌ای را انتخاب کردید از شما خواسته می‌شود تا یکی از گروه‌بندی‌هایی که به بهترین شکل ممکن توصیف کننده اکانت‌تان است را انتخاب کنید، این گروه‌بندی‌ها مواردی چون خودرو، پوشاک، تبلیغات، بازاریابی و زیبایی را شامل می‌شوند.

در مرحله بعدی توییتر از شما می‌خواهد که نوع اکانت خود را از بین دو گزینه Business یا Creator انتخاب کنید. همچنین توییتر به این نکته هم اشاره می‌کند که حساب کاربری بیزنس  مناسب برندها، خرده‌فروشی‌ها، خدمات‌دهندگان و سازمان‌ها است و در سوی دیگر اکانت Creator  برای فعالین اجتماعی، هنرمندان و انفلوئنسرها مناسب است. لازم به ذکر است در صورت عوض شدن نظرتان می‌توانید بعدا این گزینه را تغییر دهید.

هنگامی که حساب کاربری خود را به اکانت حرفه‌ای تغییر دادید از شما خواسته خواهد شد تا موضوعات خاصی را دنبال کنید، در کمپین تبلیغاتی توییت بگذارید یا با ماژول‌هایی که اجازه استفاده از آنها را دارید پروفایل خود را شخصی‌سازی کنید.

گفتنی است که در صورت عوض شدن نظرتان می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات و سپس Edit Professional Profile و انتخاب گزینه Switch Account Type حساب کاربری خود را به حالت قبلی بازگردانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali Reza
    Ali Reza | ۱۲ فروردین ۱۴۰۱

    اخه کدوم احمقی میاد اینجا گول این اسپم رو بخوره، مطمن باش کلاه برداری هست ، خودت که پولت رفته چرا خوشت میاد بقیه هم تو دام بیفتن

مطالب پیشنهادی