ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شبکه های اجتماعی

سرویس TweetDeck احتمالا به زیرمجموعه پولی توییتر آبی تبدیل می‌شود

توییت‌دک (TweetDeck) معمولا بیشتر توسط خبرنگاران و کاربران حرفه‌ای شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌شود و حالا ظاهرا قرار است از حالت رایگان خارج شود. طبق کدهای کشف شده توسط جین منچون وانگ محقق امور امنیتی، نسخه ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۳:۵۹

توییت‌دک (TweetDeck) معمولا بیشتر توسط خبرنگاران و کاربران حرفه‌ای شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌شود و حالا ظاهرا قرار است از حالت رایگان خارج شود. طبق کدهای کشف شده توسط جین منچون وانگ محقق امور امنیتی، نسخه تازه این اپلیکیشن کاربر را به صفحه ثبت‌نام اشتراک توییتر آبی منتقل می‌کند.

اسکرین‌شات‌های منتشر شده توسط وانگ نشان می‌دهند که در معرفی این نسخه «ابزار همزمان و قدرتمند برای اشخاصی که در توییتر زندگی می‌کنند» به همراه «تجربه‌ای بدون تبلیغات» به کاربران وعده داده می‌شود.

گفتنی است که توییت‌دک تا پیش از این نیز تبلیغات نداشت و اشاره به این نکته در اسکرین‌شات‌ها می‌تواند نمایانگر پولی شدن این اپلیکیشن باشد. بنا به گفته وانگ این نسخه جدید یک بازسازی کامل است و برخی بخش‌های اپلیکیشن جدید توییتر نیز در آن موجود است، وی همچنین لینکی متعلق به «نسخه میراث» مشاهده کرده که می‌تواند نسخه رایگان این اپ باشد.

احتمال پولی شدن  توییتر

توییت دک از حالت رایگان خارج می‌شود

کمپانی توییتر از سال گذشته مشغول آزمایش نسخه جدید توییت‌دک است و اعلام کرده این نسخه تغییرات چشمگیری داشته که از میان آنها می‌توان به مواردی مانند توییت‌نویس کامل، ویژگی‌های پیشرفته و جدید برای جستجو، انواع تازه ستون و روش جدید مرتب‌سازی ستون‌ها اشاره کرد. هرچند که کاربران حرفه‌ای به دلیل رابط کاربری و دیگر ایرادات روی خوشی به آن نشان ندادند.

البته این کمپانی پیش از این نیز در فکر پولی کردن خدمات توییت‌دک بوده و طی نظرسنجی سال 2017 از کاربران پرسیده بود آیا حاضرند برای تجربه‌ای پیشرفته‌تر در توییت‌دک ماهیانه 20 دلار بپردازند یا خیر، همچنین سال گذشته بلومبرگ هم در گزارشی به احتمال اجرای هزینه اشتراک در توییت‌دک اشاره کرده بود.

در نهایت می‌توان گفت که چنین اقدامی برای خود این پلتفرم منطقی به شمار می‌رود زیرا توییت‌دک همیشه راهی بوده تا کاربران با استفاده از آن تبلیغات را دور بزنند و اضافه شدن این سرویس به  توییتر آبی می‌تواند به درآمدزایی بیشتر برای این کمپانی منجر شود.   

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی