ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اضافه شدن گزینه همکاری به توییتر
شبکه های اجتماعی

قابلیت «همکاری» و انتشار یک توییت با دو حساب کاربری به توییتر می‌آید

توییتر در حال کار بر روی خصوصیتی است که به چند کاربر اجازه می‌دهد تا یک توییت مشترک با یکدیگر ایجاد و «Collaboration» یا همکاری داشته باشند. گفتنی است که این گزینه هنوز به شکل ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰

توییتر در حال کار بر روی خصوصیتی است که به چند کاربر اجازه می‌دهد تا یک توییت مشترک با یکدیگر ایجاد و «Collaboration» یا همکاری داشته باشند.

گفتنی است که این گزینه هنوز به شکل عمومی در دسترس نیست و تنها در صورتی قابل استفاده است که یک کاربر درخواست «همکاری» کاربری دیگر را بپذیرد. ظاهرا توییتر در نظر دارد تا راهی ایجاد کند که کاربران پرمخاطب بتوانند با کسب و کارها یا برندها فعالیت داشته باشند، قابلیتی که مدت‌هاست روی شبکه‌های اجتماعی رقیب مانند یوتیوب، اینستاگرام و تیک‌تاک وجود دارد.

همچنین لازم به ذکر است که این قابلیت تنها به موارد تجاری محدود نمی‌شود و می‌توان از آن برای بیانیه‌های دولتی و سازمانی، مقالات خبری و یا معرفی آثار هنرمندان و حتی موارد روزمره و شخصی نیز استفاده نمود.

چه اطلاعات دیگری از گزینه «همکاری» توییتر در دست است؟

قابلیت «همکاری» توییتر برای اولین بار در سال 2021 و توسط الساندرو پالوتزی برنامه‌نویس موبایل فاش شد، امروز پالوتزی از طریق توییتر اسکرین‌شاتی را به اشتراک گذاشته که در آن کارکرد قابلیت «همکاری» این شبکه اجتماعی توضیح داده شده است. در این توضیح آمده که کاربر ابتدا از شخص یا برندی درخواست می‌کند تا روی یک توییت «مالکیت مشترک» داشته باشند و سپس منتظر بماند تا فرد مورد نظر درخواست را بپذیرد.

اضافه شدن گزینه همکاری به توییتر

به عبارت دیگر شما نمی‌توانید کسی را وادار به همکاری کنید و این قابلیت مشابه با تگ کردن کسی محسوب نمی‌شود. هنگامی که فرد مورد نظر درخواست همکاری را بپذیرد نام هر دو کاربر به عنوان نویسندگان یا ایجادکنندگان مشترک توییت در بخش بالایی آن نمایش پیدا می‌کند.

به گفته پالوتزی او هنوز هیچ‌گونه کدی در این قابلیت پیدا نکرده که نشان دهد گزینه همکاری تنها برای کاربران خاصی در دسترس باشد و ظاهرا در آینده همه کاربران توییتر بتوانند از آن استفاده کنند. در مجموع به نظر می‌رسد توییتر در مسیر تبدیل شدن به پلتفرمی قرار دارد که کاربران بتوانند از اکانت خود مانند یوتیوب درآمد داشته باشند اما تا معرفی رسمی از سوی کمپانی تنها می‌توانیم به گمانه‌زنی بسنده کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی