ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قیمت کارخانه ای و مرجع ساینا SR
خودرو

قیمت کارخانه‌ای ساینا SR و کوییک SR مشخص شد؛ هشت میلیون افزایش برای رینگ و رنگ آمیزی

به دنبال تصویب قانون پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو توسط مالک، سازمان امور مالیاتی کشور فهرست قیمت کارخانه ای و مرجع ساینا SR و چند خودروی دیگر را منتشر کرده است. از آنجا که ...

دلارام شرف الدین
نوشته شده توسط دلارام شرف الدین | ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰

به دنبال تصویب قانون پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو توسط مالک، سازمان امور مالیاتی کشور فهرست قیمت کارخانه ای و مرجع ساینا SR و چند خودروی دیگر را منتشر کرده است. از آنجا که نام خودروی کوییک SR نیز در این لیست مشاهده می‌شود، می‌توان گفت که سایپا قرار است در آینده نزدیک این ماشین را روانه بازار کند. کوییک SR به غیر از اختلاف رنگ سقف با بدنه و رینگ‌های آلومینیومی، تفاوت چندانی با مدل S ندارد. با این حال سایپا تصمیم گرفته این ماشین را حدود 8 میلیون تومان گران‌تر مدل S در دسترس خریداران قرار دهد.

بدین ترتیب قیمت کوییک SR نزدیک به 168 میلیون تومان اعلام شده که با در نظر گرفتن هزینه‌های اضافی اعم از مالیات، شماره‌گذاری، بیمه و غیره، در محدوده قیمت 193 تا 195 میلیون تومان به مشتریان فروخته می‌شود.

کوییک SR

قیمت کارخانه ای و مرجع ساینا SR نیز اعلام شده است. این خودرو حدود 5 میلیون تومان گران‌تر از مدل S بوده و قیمت کارخانه ای آن بدون احتساب هزینه‌های اضافی برابر با 152 میلیون تومان است. طبق فهرست امور مالیاتی کشور، ساینا SR با در نظر گرفتن ارزش افزوده، بیمه، شماره‌گذاری و غیره با قیمت تقریبی 174 الی 176 میلیون تومان روانه بازار می‌شود.

همانند شاهکار سایپا در تغییر چهره کوییک SR، ساینا SR نیز از لحاظ فنی و ظاهری فرق چندانی با مدل S ندارد. اختلاف قیمت 5 میلیون تومانی تنها به سبب تفاوت رنگ سقف با بدنه و کاربرد رینگ آلومینیومی در نسخه SR است.

باید خاطرنشان کرد که قیمت خودروها به فرض ثبات شرایط اقتصادی اعلام شده و احتمال تغییر آن‌ها وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی