ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپیک گیمز
تکنولوژی

اپیک گیمز و لگو فضای بازی برای کودکان در متاورس می‌سازند

اپیک گیمز خالق بازی فورتنایت (Fortnite) و شرکت بزرگ حوزه سرگرمی لگو (Lego) با همکاری یکدیگر قصد دارند در متاورس فضای مجازی برای سرگرمی کودکان ایجاد کنند. «تیم سوئینی» مدیرعامل اپیک در بیانیه‌‌ای ضمن تایید ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰

اپیک گیمز خالق بازی فورتنایت (Fortnite) و شرکت بزرگ حوزه سرگرمی لگو (Lego) با همکاری یکدیگر قصد دارند در متاورس فضای مجازی برای سرگرمی کودکان ایجاد کنند.

«تیم سوئینی» مدیرعامل اپیک در بیانیه‌‌ای ضمن تایید این همکاری گفت:

«ما از همکاری با یکدیگر برای ایجاد فضایی در متاروس که سرگرم‌کننده و مفرح است و برای بچه‌ها و خانواده‌ها تشکیل شده، بسیار هیجان‌زده هستیم.»

تاکنون جزئیات بسیار کمی درباره این همکاری منتشر شده اما به گفته دو شرکت، هر چیزی که به موجب این همکاری قرار است تشکیل شود، از پایه و اساس به عنوان یک فضای مجازی مناسب خانواده‌ها طراحی خواهد شد. این شرکت‌ها در بیانیه مطبوعاتی مشترک خود توضیح دادند:

«گروه لگو و اپیک گیمز تجربه گسترده خود را ترکیب خواهند کرد تا اطمینان حاصل کنند که نسخه بعدی اینترنت از همان ابتدا با در نظر گرفتن رفاه کودکان طراحی شده است.»

سه اصل مهم اپیک گیمز و لگو برای ساخت این فضا

اپیک گیمز

هیچ اطلاعات بیشتری در مورد اینکه دنیای جدید این دو کمپانی بزرگ چگونه می‌تواند باشد، چه زمانی در دسترس خواهد بود یا در چه پلتفرم‌هایی قرار است راه‌اندازی شود، وجود ندارد. با این حال آن‌ها سه اصل را اعلام کرده‌اند که روی پلتفرم آن‌ها تاثیرگذار است:

«حفاظت از حق بازی کودکان با اولویت حفظ ایمنی و رفاه؛ محافظت از حریم خصوصی کودکان با در اولویت قرار دادن بهترین منافع آن‌ها و توامندسازی کودکان و بزرگسالان با ابزارهایی که به آن‌ها کنترل تجربه دیجیتالی ارائه می‌کند.»

این همکاری از لحاظی قابل توجه است. اپیک گیمز عمدتا به دلیل بازی همیشه محبوب فورتنایت خود، در ایجاد جهان‌های مجازی تجربه گسترده‌ای داشته است و از سویی دیگر لگو تمرکز بیشتری روی بازی‌های ویدیویی داشته و اخیرا عنوان Lego Star Wars: The Skywalker Saga را منتشر کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی