ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کوکاکولا
تکنولوژی

کوکاکولا طعم جدیدی برای متاورس معرفی کرد

کوکاکولا طعم عجیب دیگری برای نوشابه‌های خود معرفی کرد که حداقل اکنون وارد متاورس شده است. این نوشیدنی که کوکاکولا بدون قند بایت (Coca-Cola Zero Sugar Byte) نام دارد، با طراحی منحصر به فردی ساخته ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۱:۳۰

کوکاکولا طعم عجیب دیگری برای نوشابه‌های خود معرفی کرد که حداقل اکنون وارد متاورس شده است. این نوشیدنی که کوکاکولا بدون قند بایت (Coca-Cola Zero Sugar Byte) نام دارد، با طراحی منحصر به فردی ساخته شده و به زودی در دسترس مشتریان هم قرار خواهد گرفت.

«اوآنا ولاد»، مدیر ارشد استراتژی جهانی کوکاکولا در این رابطه گفت:

«به عنوان دومین پروژه «آفریده‌های کوکاکولا» (Coca-Cola Creations) می‌خواستیم طعمی نوآورانه با الهام از حس و حال پیکسل‌ها ایجاد کنیم که ریشه در تجربیاتی مانند بازی‌های ویدیویی دارند.»

این طعم جدید دومین پروژه محدود تیم Coca-Cola Creations محسوب می‌شود که در نمایش قبلی خود طعم Starlight را با الهام از فضا در ماه فوریه ارائه کرده بودند. همچنین از کوکاکولا استارلایت برای حضور در کنسرت واقعیت افزوده خواننده‌ای به نام «ایوا مکس» استفاده شده بود.

طعم جدید کوکاکولا در دنیای فورتنایت

کوکاکولا

به طور مشابه، طعم جدید هم تجربیات مجازی مشابهی را در قالب یک جزیره به نام Pixel Point ارائه کرده که در Fortnite Creative (بخشی از فورتنایت برای ساخت و ساز) ایجاد شده است. در این نقشه که با همکاری سازمان بازی PWR طراحی شده، بازیکنان باید به دنبال نوشیدنی باشند و چند بازی چند نفره را انجام دهند.

همچنین با اسکن کد روی بسته نوشیدنی، بازی واقعیت افزوده‌ای (AR) برای کاربران اجرا می‌شود که داستان یک شخصیت پیکسلی 8 بیتی به نام Byte را روایت می‌کند. بازیکنان باید او را به سمت جایگاه خود در لوگوی کوکاکولا بازگردانند.

هرچند این نوشابه در متاورس ظهور پیدا کرده، اما در آینده کاربران برای امتحان کردن آن به هدست واقعیت مجازی نیاز نخواهند داشت. کوکاکولا قصد دارد طعمی از همین نوشابه را از 2 مه (12 اردیبهشت) وارد بازار کند که به صورت انحصاری و به صورت کاملا محدود از طریق وب‌سایت کوکاکولا عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد خاکباز
    محمد خاکباز | ۲۲ فروردین ۱۴۰۱

    کوکا رو هم از دست دادیم

    الان فقط عباس بوعذار و مسعود روشن‌پژوه مونده برامون

مطالب پیشنهادی