ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کلاب هاوس
تکنولوژی

کلاب هاوس به حالت Dark Mode مجهز می‌شود

اپلیکیشن کلاب هاوس بالاخره و ظرف کمتر از یک هفته آینده، حالت تم تاریک (Dark Mode) را در دسترس کلیه کاربران iOS و اندروید قرار می‌دهد. پیش از این Clubhouse ویژگی قابلیت متنی را در ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

اپلیکیشن کلاب هاوس بالاخره و ظرف کمتر از یک هفته آینده، حالت تم تاریک (Dark Mode) را در دسترس کلیه کاربران iOS و اندروید قرار می‌دهد.

پیش از این Clubhouse ویژگی قابلیت متنی را در اختیار کاربران قرار داده بود. مدت زیادی از ارائه جدیدترین به‌روزرسانی این اپلیکیشن نمی‌گذرد. حال جدیدترین به‌روزرسانی کلاب هاوس به شما امکان استفاده از حالت تاریک صفحات یا همان Dark Mode را می‌دهد.

حالت تاریک به کلاب هاوس می‌آید

کلاب هاوس

درواقع این برنامه دیگر کاربران را تنها به استفاده از Light Mode ملزم نمی‌کند. البته باید بگوییم که این قابلیت فعلا در دسترس همه نیست و مدتی طول می‌کشد تا تمام کاربران بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند.

توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن گفته‌اند که کاربران زیادی برای اضافه شده Dark Mode به این پلتفرم درخواست داده بودند. در ادامه آن‌ها تأیید کردند که از خواسته‌ها و نیازهای کاربران اطلاع داشته‌اند. بنابراین هم‌اکنون شاهد قرارگیری تنظیمات ویژه حالت Dark Mode در کلاس هاوس هستیم.

این حالت ویژه، صفحات مختلف Clubhouse شما را تحت تأثیر قرار داده و به رنگ مشکی در می‌آورد. این موضوع می‌تواند مورد پسند بسیاری از کاربران باشد، چرا که حالت تم گوشی آن‌ها نیز غالبا روی Dark Mode است. کاربران می‌توانند از طریق تنظیمات این اپلیکیشن تعیین کنند که حالت Dark Mode بر اساس تنظیمات دستگاه اعمال شود و یا همیشه فعال باشد.

اگر به دنبال فعال‌سازی حالت Dark Mode روی کلاب هاوس خود هستید اما موفق به انجام این کار نشده‌اید، جای نگرانی نیست. تنها کافیست که این اپ را به جدیدترین نسخه در دسترس به‌روز کرده و طی روزهای آینده منتظر بمانید تا در نهایت این گزینه در تنظیمات شما ظاهر شود.

شما طرفدار حالت Dark Mode هستید یا Light Mode؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی