ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییتر با همکاری استرایپ، امکان دریافت درآمد با استیبل کوین را آزمایش می‌کند

توییتر با همکاری شرکت حوزه فین‌تک Stripe به برخی تولیدکنندگان محتوا به صورت آزمایشی اجازه می‌دهد تا درآمد خود از ویژگی‌های Ticketed Spaces و Super Follows را به صورت کریپتو و رمزارز دریافت کنند. استرایپ ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۱

توییتر با همکاری شرکت حوزه فین‌تک Stripe به برخی تولیدکنندگان محتوا به صورت آزمایشی اجازه می‌دهد تا درآمد خود از ویژگی‌های Ticketed Spaces و Super Follows را به صورت کریپتو و رمزارز دریافت کنند.

استرایپ چهار سال پیش پشتیبانی از پرداخت با بیت کوین را متوقف کرده بود و حالا از روز جمعه، یک بار دیگر به کسب‌و‌کارها اجازه می‌دهد تا برای پرداخت‌های خود از رمزارز استفاده کنند. در همین راستا، تولیدکنندگان محتوایی که از قابلیت‌های Ticketed Spaces و Super Follow توییتر استفاده می‌کنند، می‌توانند درآمد خود را به صورت توکن USDC دریافت کنند.

توییتر

شرکت حوزه فین‌تک سال گذشته تیمی را تشکیل داده بود تا به بررسی حوزه کریپتو و Web3 بپردازند. در ماه نوامبر نیز «جان کولیسون»، یکی از بنیانگذاران استرایپ اشاره کرده بود که این شرکت ممکن است به زودی یکبار دیگر از ارزهای دیجیتال پشتیبانی کند.

«کاران شارما»، مدیر محصول واحد کریپتو Stripe در وبلاگ این شرکت نوشت:

«هرچند جنبه‌های «ذخیره ارزش» ارزهای دیجیتال معمولا بیشترین توجه را به خود جلب می‌کنند، ما از دسترسی بسیار خوب آن در سطح جهان استقبال می‌کنیم. در نتیجه، به صورت گسترده در حال بررسی راه‌هایی برای استفاده از پلتفرم‌های مبتنی بر ارز دیجیتال بوده‌ایم.»

قابلیت‌های توییتر برای کسب درآمد رمزارزی

توییتر

قابلیت Ticketed Spaces توییتر سال گذشته در دسترس کاربران قرار گرفت و با وجود آن، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند برای ورود به مکالمه زنده از سایر افراد هزینه دریافت کنند. قابلیت Super Follows دیگر ویژگی جدید این شبکه اجتماعی برای کسب درآمد تولیدکنندگان محتوا بود که سال گذشته در سه طرح اشتراک ماهانه معرفی شد.

قابلیت دوم از سه طرح ماهانه 2.99، 4.99 و 9.99 دلاری تشکیل شده و با خرید آن، کاربران به برخی محتواهای اختصاصی و بحث‌های ویژه شما دسترسی پیدا خواهند کرد.

استرایپ ژانویه 2018 پرداخت از طریق بیت کوین را متوقف کرد. در آن زمان، از نوسانات بسیار زیاد قیمت و عدم کارایی در انجام معاملات روزانه به عنوان دلایل اصلی این تصمیم یاد شده بود. حالا درست در زمانی که اخبار زیادی درباره خرید توییتر توسط ایلان ماسک شنیده می‌شود، پشتیبانی از رمزارزها نیز به این شبکه اجتماعی اضافه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی