ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آنر پرفروش‌ترین برند موبایل چین در فصل اول ۲۰۲۲ شد

به گزارش کانالیس آنر در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ توانسته با سهم بازار ۲۰ درصد و پیشی گرفتن از اوپو به پرفروش‌ترین برند موبایل در چین تبدیل شود. کمپانی آنر، پس از جدایی از ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۰

به گزارش کانالیس آنر در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ توانسته با سهم بازار ۲۰ درصد و پیشی گرفتن از اوپو به پرفروش‌ترین برند موبایل در چین تبدیل شود.

کمپانی آنر، پس از جدایی از هواوی راه این شرکت را ادامه داد و محصولات مختلفی را در اکوسیستم‌های متنوع ارائه کرد. همین سبب شد تا فروش گوشی‌های هوشمند آنر به روزهای اوج بازگردد؛ به طوری که اکنون این کمپانی تبدیل به پرفروش‌ترین برند تولیدکننده گوشی هوشمند در بزرگ‌ترین بازار موبایل جهان شده است.

آنر پس از آن‌که راه خود را از هواوی جدا کرد، مدتی فعالیتش را متوقف کرد. پس از آن اما آنر با استراتژی جدید و برنامه‌های بزرگ‌تر بازگشت. این کمپانی موفق شد تا در مدت کوتاهی به جمع سه تولیدکننده پرفروش بازار موبایل چین بپیوندد. در نهایت امروز فروش گوشی هوشمند در بازار چین منتشر شده که حاکی از صدرنشینی آنر در آن است.

بازگشت روزهای خوب کمپانی آنر

صدرنشینی آنر در بازار موبایل چین

به نقل از منبع آگاه، کمپانی آنر موفق شده تا تمام رقبای خود در چین را شکست دهد. این شرکت با تمرکز روی ارائه دستگاه‌های جدید به طور منظم، تلاش‌های متعددی را برای پس گرفتن سهم خود در بازار موبایل مناطق مختلف انجام داد.

بالأخره این زیر مجموعه سابق هواوی موفق شد تا به این هدف خود در بازار موبایل کشور خود، یعنی چین برسد. بر اساس گزارش جدید Canalys، کمپانی آنر تبدیل به پرفروش‌ترین برند تولید کننده گوشی‌های هوشمند در کشور چین شده است. این آمار به فروش گوشی‌های هوشمند در سه ماهه اول سال 2022 میلادی مربوط می‌شود.

آنر موفق شده تا طی این بازه زمانی، حدود 15 میلیون دستگاه گوشی هوشمند را به دست مشتریان برساند. این آمار و ارقام فوق‌العاده ثبت شده توسط آنر، نشان‌دهنده رشد قابل‌توجه 205 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستند. اوپو نیز با فروش تعداد زیادی گوشی از جمله محصولات وان‌پلاس، توانست 13.9 میلیون دستگاه را روانه بازار کند.

رتبه سوم میزان فروش گوشی در چین به کوپرتینویی‌ها می‌رسد که با اختلاف کمی از اوپو، 13.8 میلیون آیفون را فروخته‌اند. ویوو و شیائومی نیز به ترتیب با فروش 12.2 و 10.6 میلیون دستگاه گوشی هوشمند، جایگاه‌های چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده‌اند.

البته این آمار و ارقام نشان‌دهنده رونق گرفتن بازار موبایل چین نیست؛ بلکه این بازار نسبت به سال گذشته افت 18 درصدی فروش را تجربه کرده است. فروش کلی گوشی‌های موبایل طی این سه ماه در بازار چین معادل با 75.6 میلیون دستگاه بوده که چندان خوب نیست.

به نظر شما آنر می‌تواند یک روز مانند هواوی رقبای خود را به چالش بکشد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Babak Amiri
    Babak Amiri | ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

    من چند ساله انر دارم تنها مشکل انر ندادن اندروید بالاتر همین وگرنه تا چند سال دره تعمیرگاه نمیری امیدوارم انر یه فکری برای اندروید میان رده ها بکنه وگرنه اسیب میبینه مرسی کانال شما

  • بهروز خرمی
    بهروز خرمی | ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

    آنر به لطف رابط و گوشی هایی تقریبا مشابه هواوی به اینجا برسه، میتونه بقیه رو هم بگیره و احتمالا هم با بزرگ شدنش نفسای تحریم رو پشت گوشش حس میکنه

مطالب پیشنهادی