ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
تکنولوژی

توییتر سه سال متوالی تعداد کاربران روزانه خود را بیشتر اعلام کرده است

توییتر در جلسه گزارش درآمد و عملکرد خود اعلام کرد که برای سه سال متوالی، تعداد کاربران روزانه سرویس خود را به اشتباه و بیش از حد اعلام کرده است. ظاهرا در هر سه ماهه، ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۱:۳۰

توییتر در جلسه گزارش درآمد و عملکرد خود اعلام کرد که برای سه سال متوالی، تعداد کاربران روزانه سرویس خود را به اشتباه و بیش از حد اعلام کرده است. ظاهرا در هر سه ماهه، بیش از 1.9 میلیون کاربر در گزارش این شبکه اجتماعی، بیشتر به اطلاع رسانده شده است.

با این وجود، توییتر در گزارش سه ماهه اول سال خود، ضمن تصحیح میزان کاربران پلتفرم خود اعلام کرد که اکنون 229 میلیون کاربر روزانه از آن استفاده می‌کنند که همچنان نسبت به ارقام کاذب سه ماهه گذشته، 10 میلیون کاربر بیشتر است. توییتر توضیح می‌دهد که این خطای غیر عمدی به این دلیل پیش آمده که آن‌ها چندین حساب که به یک کاربر متصل بوده‌اند را به عنوان یک کاربر فعال در نظر گرفته‌اند.

درآمد توییتر در سه ماهه ابتدایی سال 2022

توییتر

از دیگر نکات قابل توجه گزارش درآمد فصل ابتدایی سال 2022 این شبکه اجتماعی، می‌توان به زیان عملیاتی 128 میلیون دلاری و درآمد 1.2 میلیارد دلاری اشاره کرد که هر دو مطابق با انتظارات بوده است. همچنین درآمد این شرکت 16 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

همچنین باید به این نکته اشاره کرد که توییتر در گذشته نیز سابقه محاسبه اشتباه تعداد کاربران فعال خود را داشته است. شبکه اجتماعی در سال 2017 نیز متوجه شده بود که به مدت سه سال در مورد 1 تا 2 میلیون از کاربران خود اغراق کرده است.

در روز دوشنبه هفته پیش، «ایلان ماسک» سرانجام با پیشنهاد 44 میلیارد دلاری خود، موفق شد به مدیرعامل جدید توییتر تبدیل شود. انتظار می‌رود این قرارداد در اواخر سال جاری نهایی شود و ماسک از تبدیل شدن توییتر به یک شرکت خصوصی گفته است، بنابراین با این وجود، می‌توان انتظار داشت که از سال آینده، تعداد کاربران این پلتفرم به صورت عمومی اعلام نشود.

ماسک تاکنون در مورد نحوه تغییر توییتر، اظهارات مبهی ارائه کرده و قول داده است که این پلتفرم را با ویژگی‌های جدیدی تقویت کند، الگوریتم‌های آن را منبع باز کند و بات‌های اسپم را سرکوب کند. او همچنین در مورد تبدیل آن به پلتفرمی برای آزادی بیان صحبت کرده است که نگرانی‌هایی را در مورد نحوه نظارت او ایجاد کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی