ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی از تلویزیون هوشمند 75 اینچی ردمی A75 با قیمت 516 دلار رونمایی کرد

شیائومی در ادامه گسترش اکوسیستم هوشمند خانگی خود رسما از تلویزیون 75 اینچی هوشمند Redmi A75 2022 در بازار چین رونمایی کرد که برچسب قیمت بسیار رقابتی دارد. مشخصات تلویزیون ردمی A75 این محصول یک ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰

شیائومی در ادامه گسترش اکوسیستم هوشمند خانگی خود رسما از تلویزیون 75 اینچی هوشمند Redmi A75 2022 در بازار چین رونمایی کرد که برچسب قیمت بسیار رقابتی دارد.

مشخصات تلویزیون ردمی A75

این محصول یک تلویزیون هوشمند 4K اولترا اچ‌دی با وضوح تصویر 3840 در 2160 پیکسل است. نمایشگر 75 اینچی آن حاشیه‌ای بسیار باریک دارد و باعث می‌شود تا این تلویزیون از نسبت تصویر به بدنه شگفت‌انگیزی معادل 97.8 درصد برخوردار باشد.

این تلویزیون همچنین مجهز به دو اسپیکر استریوی 10 واتی است تا تجربه کاربران را ارتقا دهد. از میان سایر مشخصات تصویر Redmi A75 2022 می‌توان به پوشش وسیع گاموت رنگی DCI-P3 به همراه پشتیبانی از رنگ 10 بیتی که تصویری حقیقی‌تر و رنگ‌هایی طبیعی‌تر را برای چشم کاربران ایجاد می‌کنند، اشاره کرد.

تلویزیون شیائومی ردمی A75

گفتنی است که تلویزیون هوشمند Redmi A75 2022 دارای یک پردازنده قدرتمند 4 هسته‌ای به همراه 1.5 گیگابایت رم و 8 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است. این محصول همچنین با جدیدترین نسخه MIUI TV عرضه خواهد شد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا تلویزیون را به اکوسیستم خانه هوشمند شیائومی متصل کنند.

کاربران در این حالت نه تنها می‌توانند تنظیمات نور اتاق را بنابر میل خود تغییر دهند، بلکه می‌توانند تنظیمات دوربین‌های امنیتی شیائومی را نیز در این محصول انجام دهند.

تلویزیون Redmi A75 2022 شیائومی همچنین دارای گزینه‌های بسیاری در زمینه پورت‌های اتصال است که شامل دو درگاه USB-A به همراه دو درگاه HDMI، یک ورودی AV، یک درگاه شبکه، درگاه آنتن و در نهایت یک درگاه S/PDIF می‌شود.

این تلویزیون در زمان عرضه 516 دلار قیمت خواهد داشت و به شکل رسمی از تاریخ 15 اردیبهشت برای خرید در دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ramin karami
    ramin karami | ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

    سلام، واقعا قیمت خیلی خوب و رقابتی داره چون 500 دلارم حساب کنیم و فعلا با دلار28 تومانی بگیریم قیمتش میشه 14میلیون که برای یک تلوزیون 75 اینچی قیمت خیلی خوبیه، اابته اگه با ورود به کشورهایی مثل کشور ما قیمتش بالاتر نره که به احتمال زیاد میره، فقط خوش بحال چینی ها میشه فقط همین و چندتا کشور دیگه، تو کشور ما که میشه گفت یجورایی بی صاحاب هستش و قیمتها هوایی بالا میره و بدون نظارت بد بحال ما میشه، تو آسیا بجز ایران، افغانستان، عراق، هرخراب شده ای زندگی کنی به نسبت این 3جا راحت تری، الخصوص کشورهای عربی که با تکنولوژی روز پیش میرن نه مثل ما که فعلا داریم درجا میزنیم

مطالب پیشنهادی