ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آتش سوزی اتوبوس های برقی در پاریس
اخبار خودرو

اتوبوس های برقی پاریس جمع آوری شدند؛ نتیجه آتش سوزی دو اتوبوس طی یک هفته

آتش‌سوزی اتوبوس های برقی در پاریس خسارات جانی به همراه نداشته است. با این حال، اپراتور حمل و نقل عمومی RATP جهت احتیاط، 149 دستگاه اتوبوس برقی را از سطح شهر جمع‌آوری کرد. شرکت حمل ...

دلارام شرف الدین
نوشته شده توسط دلارام شرف الدین | ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۰

آتش‌سوزی اتوبوس های برقی در پاریس خسارات جانی به همراه نداشته است. با این حال، اپراتور حمل و نقل عمومی RATP جهت احتیاط، 149 دستگاه اتوبوس برقی را از سطح شهر جمع‌آوری کرد. شرکت حمل و نقل عمومی RATP پس از دومین آتش سوزی، دستور جمع‌آوری اتوبوس‌های برقی مدل بلوباس 5SE را صادر کرد. این اتوبوس‌ها ساخت شرکت بولور (Bollor) هستند.

آتش سوزی اتوبوس های برقی در پاریس
آتش سوزی و نابودی کامل اتوبوس برقی در پاریس

نخستین آتش سوزی حدود یک ماه پیش در بلوار سن ژرمن رخ داد و اتوبوس تقریبا نابود شد. خودروی نقلیه دوم نیز حدود چهار روز پیش در جنوبی‌ترین ناحیه پاریس آتش گرفت و ابر غلیظی از دود سیاه و بوی شدید پلاستیک سوخته را در حوالی منتشر کرد.

البته آتش سوزی اتوبوس های برقی در پاریس به سبب اقدام به‌موقع رانندگان و تخلیه سریع مسافرین، هیچ خسارات جانی را به همراه نداشته است.

آتش سوزی اتوبوس برقی بلوباس در پاریس

شرکت BlueBus قسمت کوچکی از امپراتوری گسترده یک میلیارد فرانسوی به نام وینسنت بلور به حساب می‌آید که در بخش‌های مختلف، از جمله حمل و نقل و لجستیک، سرمایه‌گذاری کرده است. بلوباس دارای 80 هزار کارمند بوده و درآمد سالانه آن حدودا به 24 میلیارد یورو می‌رسد.

اتوبوس‌های 6 متری و 12 متری بولور از مدت‌ها پیش در خیابان‌های پاریس در حال رفت و آمد بوده و به عنوان خودروهای تمام برقی با سطح آلایندگی صفر شناخته می‌شوند. شرکت بلوباس در وب‌سایت رسمی خود چنین نوشته که اتوبوس‌ها به نسل جدید باتری‌های کارآمد با ظرفیت انرژی بالا و ایمنی مطلوب مجهز شده‌اند که در اطراف سقف و عقب خودرو قرار گرفته‌اند!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohammadrd
    mohammadrd | ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

    چقدر بد ترجمه کردید

مطالب پیشنهادی