ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییتر روی قابلیت ارسال همزمان عکس و ویدیو کار می‌‌کند

توییتر قصد دارد ویژگی‌ جدید و کاربردی را در اختیار کاربران قرار دهد که به موجب آن بتوانند به صورت همزمان عکس و ویدیو توییت کنند. توییتر ویژگی‌های مختلفی از جمله قابلیتی مشابه اینستاگرام آزمایش ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۰

توییتر قصد دارد ویژگی‌ جدید و کاربردی را در اختیار کاربران قرار دهد که به موجب آن بتوانند به صورت همزمان عکس و ویدیو توییت کنند.

توییتر ویژگی‌های مختلفی از جمله قابلیتی مشابه اینستاگرام آزمایش می‌کند تا حرف تازه‌ای برای کاربران داشته باشد.

تغییرات جدید توییتر

قابلیت‌های جدید توییتر

به نقل از منبع آگاه، یک سری از قابلیت‌های جدید Twitter پیش از تأیید رسمی فاش شده‌اند. این شبکه اجتماعی هنوز در حال کار کردن روی Status است. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا بتوانید مانند قبل، محتوایی را به صورت موقت آپلود کنید. کاربران می‌توانند با کلیک روی عکس پروفایل شما، آن را مشاهده کنند. قابلیت‌های جدید دیگری نیز به آن افزوده شده‌اند.

دیگر ویژگی که اخیرا فاش شده، مربوط به فراهم شدن امکان توییت همزمان یک عکس و ویدئو است. احتمالا این موضوع شامل حال تمام پلتفرم‌ها می‌شود، اما اخبار آن فعلا در اندروید فاش شده است. اگر از توییتر استفاده می‌کنید، احتمالا مطلع هستید که فعلا تنها می‌توان 4 عکس یا تنها یک ویدئو را توییت کرد.

قابلیت‌های جدید توییتر

یکی دیگر از موارد جدیدی که به چشم می‌خورد، ویژگی Awards است. جزئیات عملکرد این قابلیت فعلا به طور رسمی مشخص نشده اما ظاهرا می‌توان از طریق آن به توییت‌های مورد علاقه خود جایزه‌ای داد. حتی اگر به یک توییت جایزه دهید، کاربران دیگر مطلع می‌شوند که چه کسانی یک توییت را دوست داشته‌اند. این می‌تواند یک راه درآمدزایی تازه برای تولیدکنندگان محتوا در Twitter باشد. هنوز مشخص نیست که این امکانات چه زمانی به طور رسمی از راه خواهند رسید.

به نظر شما افزوده شدن کدام یک از این ویژگی‌های تازه، بیشتر ضروری است؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی