ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

عرضه لانچر Nothing برای گوشی‌های اندرویدی
تکنولوژی

عرضه لانچر Nothing برای طیف گسترده‌تری از دستگاه‌های اندرویدی

حدود دو ماه پیش مدیرعامل استارت‌آپ Nothing که یکی از موسسان آن نیز به شمار می‌رود اعلام کرد این شرکت قصد دارد در سال آتی گوشی Nothing phone (1) روانه بازار کند. این کمپانی اکنون ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۰

حدود دو ماه پیش مدیرعامل استارت‌آپ Nothing که یکی از موسسان آن نیز به شمار می‌رود اعلام کرد این شرکت قصد دارد در سال آتی گوشی Nothing phone (1) روانه بازار کند. این کمپانی اکنون برای نشان دادن گوشه‌ای از جوانب گوشی هوشمند خود لانچر Nothing عرضه کرده است.

لازم به ذکر است که هدف اصلی این شرکت تمرکز روی ساده‌گرایی و ایجاد جایگزینی برای زیست‌بوم شرکت‌های عظیمی چون سامسونگ و اپل است. در همین راستا لانچر عرضه شده توسط این شرکت نیز از طراحی کاملا ساده و مینیمالی برخوردار است.

گفتنی است که نسخه بتای این لانچر هم اکنون عرضه شده و روی بیشتر گوشی‌های‌ دارای اندروید 11 یا جدیدتر قابل نصب است.

عرضه لانچر Nothing برای گوشی‌های اندرویدی

لانچر Nothing چه ویژگی‌هایی دارد؟

علاوه بر مواردی که پیشتر ذکر شدند، طبق گزارشات موجود Nothing جهت نصب این لانچر یک صفحه راهنمایی نیز داخل اپلیکیشن ایجاد کرده که کاربران در صورت برخوردن با مشکل می‌توانند پس از نصب به آن مراجعه کنند.

یکی دیگر از تغییرات Nothing قابلیت تعویض آسان تصویر پس زمینه با استفاده از یک منوی پاپ‌آپ است که در کنار آن یک لینک DropBox هم موجود است تا کاربر عکس و صدای هشدار جایزه از آن دریافت کند.

همچنین تمامی نظرات ثبت شده برای نسخه بتا از لانچر Nothing نیز جهت ساخت پوسته سیستم عامل Nothing مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

Nothing در ابتدا فقط برای گلکسی S21 به همراه سری S22 سامسونگ و گوشی‌های پیکسل 5 و 6 گوگل عرضه شده بود اما آپدیت اخیر این لانچر را در دسترس طیف وسیع‌تری از گوشی‌های دارای سیستم عامل قدیمی‌تر قرار داده است.

در پایان بایست گفت که بنا به ادعای این استارت‌آپ تمامی این تغییرات قدم اول محسوب می‌شوند چرا که شرکت عقیده دارد سیستم عامل Nothing را به شکل خاص بر مبنای نظراتی که کاربران از این لانچر دارند طراحی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی