ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

طرح‌های مفهومی سامسونگ در نمایشگاه Display Week
تکنولوژی

طرح‌های مفهومی و شگفت انگیز نسل‌ جدید نمایشگرهای تاشو سامسونگ [تماشا کنید]

سامسونگ در جریان نمایشگاه Display Week طرح‌های مفهومی نمایشگر دستگاه‌های تاشو نسل‌های آتی خود را به نمایش گذاشت که در بین آنها نمایشگرهایی سه بار تاشونده نیز دیده می‌شود. نمایشگرهای تاشو راهی بسیار طولانی را ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

سامسونگ در جریان نمایشگاه Display Week طرح‌های مفهومی نمایشگر دستگاه‌های تاشو نسل‌های آتی خود را به نمایش گذاشت که در بین آنها نمایشگرهایی سه بار تاشونده نیز دیده می‌شود.

نمایشگرهای تاشو راهی بسیار طولانی را طی کرده‌اند تا اینکه سرانجام در سال 2019 و با معرفی نخستین گلکسی فولد به یک محصول حقیقی و کاربردی بدل شدند. با این وجود سامسونگ در سال 2020 از طراحی تماما تازه گلکسی Z فلیپ رونمایی کرد و با جانشینان آنها اثبات کرد که این فناوری یک تب گذرا نیست.

امروزه سری‌های فولد و فلیپ بدنه اصلی محصولات سامسونگ در زمینه نمایشگرهای تاشو به شمار می‌روند اما این امر دلیل نمی‌شود که دپارتمان نمایشگر این شرکت به دنبال طرح‌های تازه‌تر نباشد. اکنون با گشایش نمایشگاه Display Week امسال بهترین فرصت ممکن پیش آمده تا برخی از این طرح‌های آینده‌نگرانه این شرکت را ببینیم.

گفتنی است بخش نمایشگر شرکت سامسونگ با حضور پر رنگ در نمایشگاه Display Week امسال که در سن خوزه کالیفرنیا برگزار می‌شود به نمایش یک سری از نوآوری‌های جالب توجه در زمینه نمایشگر می‌پردازد. این طرح‌های مفهومی در واقع نمایی از نسل بعدی گوشی‌های تاشو را به رخ می‌کشند.

سامسونگ در نمایشگاه Display Week چه مواردی را به نمایش گذاشت؟

با استناد به گزارشات موجود، از میان محصولات به نمایش درآمده در غرفه سامسونگ می‌توان به نمایشگرهای منعطف اشاره کرد که شامل طرح‌های مفهومی Flex G و Flex S هستند. هردوی این نمایشگرها 3 بار تاشونده هستند و می‌توان از آنها در گوشی‌های معمول یا تبلت‌ها استفاده کرد.

در ویدئوی موجود از نمایشگاه می‌توان برخی از پروژه‌های تحت توسعه سامسونگ را هم دید، مواردی چون یک پنل 6.7 اینچی لغزنده یا به بیان دیگر رول‌شونده که طراحی آن رو به بالا باز می‌شود. همچنین یکی دیگر از پنل‌های لغزشی، نمایشگری 8.1 اینچی است که می‌تواند به شکل افقی از هر دو طرف گسترش پیدا کند و به ابعاد 12.4 اینچ برسد.

سامسونگ در بیانیه خبری خود همچنین از یک OLED تاشوی مختص بازی صحبت کرد که به کاربر امکان می‌دهد تا کنترلرها را در دو طرف آن نصب کند، همینطور به یک کاکپیت دیجیتال با ابعاد 7 تا 15.4 اینچ اشاره کرد که در صنعت خودروسازی کاربرد دارد.

در پایان باید گفت که سامسونگ مشخصا روی آینده‌ای که در آن نمایشگر همه کاربران تا می‌شود حساب ویژه‌ای باز کرده و قصد دارد که برند شماره یک این حوزه باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی