ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تغییرات طراحی دوربین در شیائومی 12 اولترا
تکنولوژی

تصاویر نمونه اولیه شیائومی 12 اولترا از طراحی متفاوت دوربین خبر می‌دهد

ظاهرا شیائومی می‌خواهد تا برآمدگی دوربین اصلی گوشی می 11 اولترا را در مدل جانشین آن یعنی 12 اولترا حذف کند. دلیل این گمانه‌زنی به تغییرات عمده دوربین بازمی‌گردد که به خوبی در تصاویر منتشر ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

ظاهرا شیائومی می‌خواهد تا برآمدگی دوربین اصلی گوشی می 11 اولترا را در مدل جانشین آن یعنی 12 اولترا حذف کند. دلیل این گمانه‌زنی به تغییرات عمده دوربین بازمی‌گردد که به خوبی در تصاویر منتشر شده از نمونه اولیه شیائومی 12 اولترا مشهود هستند.

در شایعات پیشین از این گوشی هوشمند گفته شده بود که احتمالا با 5 دوربین روانه بازار می‌شود، اما حالا با انتشار تصاویری از نمونه اولیه آن به نظر می‌رسد که چنین احتمالی منتفی است.

همچنین تا اینجای کار گفته شده بود که شیائومی برای پنل پشتی 12 اولترا یک «برآمدگی مدور» را توسعه داده که لنز اصلی در مرکز آن قرار می‌گیرد و باقی اجزا در اطراف آن جای دارند. بدین ترتیب ماژول دوربین این گوشی به صفحه یک ساعت شباهت پیدا می‌کند که از چند دوربین ساخته شده است که تا حدی به واقعیت نزدیک است.

 تغییرات طراحی دوربین در شیائومی 12 اولترا

تصاویر نمونه اولیه شیائومی 12 اولترا

این تصاویر به وضوح نشان می‌دهند شیائومی 12 اولترا دارای سه دوربین پشتی و یک ماژول فلش است. در این تصاویر به جای دوربینی که طبق شایعات قدیمی‌تر می‌بایست در ساعت دوازده قرار داشته باشد تنها نوشته 120X (تصویر بالا) قرار دارد.

البته گفتنی است که این تصاویر با طرح‌های ارائه شده در رسانه‌های چینی تضاد دارند چرا که طراحی و تعداد دوربین‌ها متفاوت هستند. در تصاویر رسانه‌های چینی (پایین) لوگوی 120X همچنان پابرجاست اما جای آن عوض شده و در عوض یک دوربین دیگر به جای آن قرار گرفته است.

تصاویر رسانه‌های چینی همچنین شامل قابی می‌شود (پایین) که دارای حفره‌های اضافی برای سازگاری با دوربین‌های 12 اولترا است.

 تغییرات طراحی دوربین در شیائومی 12 اولترا

با این تفاسیر، این مورد که شیائومی هنوز در خصوص طراحی نهایی 12 اولترا به نتیجه نرسیده باشد چندان دور از ذهن نیست، همچنین تفاوت تعداد دوربین در تصاویر مختلف ممکن است نشانه‌ای مبنی بر وجود یک مدل اضافی 12S باشد که در این صورت تنها باید منتظر تایید رسمی از سوی شیائومی بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی