ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایرپاد پرو
تکنولوژی

مینگ-چی کو: علاوه بر آیفون، محصولاتی مانند ایرپاد هم به درگاه USB-C مجهز می‌شوند

هفته گذشته ابتدا «مینگ-چی کو»، تحلیلگر سرشناس محصولات اپل اعلام کرد که در آینده آیفون با درگاه USB-C به بازار می‌آید. در ادامه بلومبرگ هم این گزارش را تایید کرد. حالا کو مدعی شده که ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۰

هفته گذشته ابتدا «مینگ-چی کو»، تحلیلگر سرشناس محصولات اپل اعلام کرد که در آینده آیفون با درگاه USB-C به بازار می‌آید. در ادامه بلومبرگ هم این گزارش را تایید کرد. حالا کو مدعی شده که کوپرتینویی‌ها در سایر محصولات خود از جمله ایرپاد هم از خیر درگاه لایتنینگ می‌گذرند و به استفاده از USB-C روی می‌آورند.

مینگ-چی کو درباره دلیلی که بالاخره باعث شده اپل در آیفون به سمت درگاه USB-C برود، می‌گوید هدف اولیه این شرکت در تولید یک موبایل بدون درگاه ظاهرا بیش از اندازه جاه‌طلبانه و دور از دسترس بوده است. کو و چند منبع دیگر پیش‌تر گفته بودند که اپل می‌خواست در سال 2021 اولین آیفون بدون درگاه تاریخ را روانه بازار کند. حالا اگرچه چنین محصولی هنوز در دست آزمایش قرار دارد، اما بعید است که به این زودی بتوانیم آن را در بازار ببینیم.

USB-C به سایر محصولات اپل می‌آید

کو همچنین می‌گوید که تولید یک آیفون بدون درگاه به خاطر محدودیت‌هایی که در فناوری‌های بی‌سیم و اکوسیستم نابالغ مگ‌سیف وجود دارد، باعث بروز مشکلات بیشتری خواهد شد. این تحلیلگر مشهور می‌گوید کوپرتینویی‌ها علاوه بر این تلفن هوشمند جدید، درگاه USB-C را به محصولات دیگری که هم‌اکنون از درگاه لایتنینگ استفاده می‌کنند، می‌آورند. این محصولات شامل ایرپاد، مجیک کیبورد، مجیک ترک‌پد، مجیک ماوس و باتری مگ‌سیف آیفون می‌شوند.

مجیک کیبورد مجیک موس

مینگ-چی کو هنوز دقیقا تاریخ عرضه این دستگاه‌ها را اعلام نکرده اما می‌گوید در آینده نزدیک باید منتظر رونمایی از آن‌ها باشیم. در مجموع به نظر می‌رسد که طرفداران اپل بالاخره پس از مدت‌ها می‌توانند به یکی از درخواست‌های اصلی خود دست پیدا کنند.

زمانی که «فیل شیلر»، معاون ارشد اپل در سال 2012 از کانکتور لایتنینگ رونمایی کرد، توضیح داد که این درگاه قرار است تا یک دهه آینده به شارژر استاندارد اپل تبدیل شود. حالا واقعا پس از یک دهه نوبت آن رسیده تا این درگاه انحصاری کنار گذاشته شود و اپل هم از یک استاندارد جهانی‌تر پشتیبانی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی