ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

برندگان مسابقه عکاسی All About Photo سال 2022 اعلام شدند

مجله دیجیتال All About Photo برندگان مسابقه عکاسی سال 2022 خود را اعلام کرد که به بهترین «تک عکس» گرفته شده توسط عکاسان سراسر جهان اهدا می‌شود. All About Photo سال 2013 به عنوان یک ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰

مجله دیجیتال All About Photo برندگان مسابقه عکاسی سال 2022 خود را اعلام کرد که به بهترین «تک عکس» گرفته شده توسط عکاسان سراسر جهان اهدا می‌شود.

All About Photo سال 2013 به عنوان یک مجله ماهانه آنلاین تاسیس شد و خودش را به عنوان یکی از بزرگترین نشریات عکاسی آنلاین می‌نامد. از آن زمان تاکنون مسابقات مختلفی توسط این نشریه آنلاین برگزار شده و از عکاسان حرفه‌ای و آماتور دعوت می‌کند تا دیدگاه‌های منحصر‌به‌فرد خود را ارسال کنند.

برندگان مسابقه عکاسی All About Photo 2022

مسابقه عکاسی

در مسابقه عکاسی سال جاری، برای عکاسان برتر جایزه نقدی 10 هزار دلاری و همچنین گواهی بین‌المللی عکاس سال اهدا می‌شود. در مجموع هزاران عکس از سراسر جهان برای مسابقه ارسال شد و 41 برنده از 21 کشور مختلف و چهار قاره توسط هیئت داوران انتخاب شدند. این نشریه توضیح می‌دهد که برخلاف سال گذشته، عکس‌های امسال کمتر احساسی به نظر می‌رسند و بیشتر روی زیبایی‌شناسی متمرکز شده‌اند.

«مارکوس یام» با ارسال تصویر بالا، موفق شده عنوان برنده اصلی این مسابقه عکاسی را کسب کند. تصویر او، یک سرباز در افغانستان را نشان می‌دهد که از پنجره هلیکوپتر نظامی UH-60 بلک هاوک زمین را بررسی می‌کند.

رتبه دوم مسابقه به عکس زیر از «دبداتا چاکرابورتی» اهدا شد که در سرینگار، شهری در ایالت جامو و کشمیر هندوستان گرفته شده است.

مسابقه عکاسی

این عکس کباب‌پزی خیابانی را نشان می‌دهد که دود او را احاطه کرده است. این عکس در گذشته توانسته بود یکی از برندگان مسابقه عکاسی غذای پینک لیدی 2022 شود.

«کنستانتینوس ساکالیدیس» با ارسال عکس بال تحت عنوان Woman from Evia جایزه سوم مسابقه را کسب کرده است. او درباره تصویر خود که در روستای Gouves شمال ائوبویا (یونان) و همزمان با جریان یک آتش‌سوزی گرفته شده، توضیح می‌دهد:

«قصد داشتم به مکان دورتر و امن‌تری بروم، زیرا آتش از تپه به سمت خانه‌ها جلو می‌آمد و این زمانی بود که از دور زنی سیاه‌پوش را دیدم که به طرز ناخوشایندی در حال حرکت است.

فکر می‌کردم این تصاویر به خوبی می‌توانند فاجعه و پیامدهای بحران آب و هوایی را در زندگی ما نشان دهند.»

در گالری زیر سایر برندگان این مسابقه را مشاهده می‌کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی