ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استارلینک
تکنولوژی

سرویس Starlink for RVs معرفی شد؛ دسترسی به اینترنت در سفر با هزینه 135 دلار

اسپیس ایکس برای سرویس اینترنت ماهواره‌ای استارلینک خود طرح جدیدی به نام «Starlink for RVs» را معرفی کرد. همانطور که از نام آن پیداست، این طرح برای ارائه خدمات به کاربرانی طراحی شده که در ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

اسپیس ایکس برای سرویس اینترنت ماهواره‌ای استارلینک خود طرح جدیدی به نام «Starlink for RVs» را معرفی کرد. همانطور که از نام آن پیداست، این طرح برای ارائه خدمات به کاربرانی طراحی شده که در سفرها نیز قصد دارند به اینترنت ماهواره‌ای متصل باشند.

استارلینک برای علاقه‌مندان به سفر یا خودروهای RV، سرویس جدیدی را معرفی کرده تا کاربران بتوانند بدون ارائه آدرس «خانه» خود، دیش اینترنت ماهواره‌ای آن را خریداری کنند. اسپیس ایکس همچنین اعلام کرده که ثبت نام در این سرویس بدون انتظار انجام خواهد شد. با این وجود، باید اشاره کرد که این سرویس به طور کلی برای کار در حین حرکت تنظیم نشده و همانطور که «ایلان ماسک» اشاره می‌کند، آنتن آن کمی بزرگ است.

هزینه سرویس جدید استارلینک

استارلینک

هزینه سرویس جدید استارلینک، 599 دلار برای دیش و 135 دلار در ماه برای اتصال به اینترنت اعلام شده است. در مقایسه با سرویس‌ خانگی معمولی، قیمت دیش تغییری نکرده اما هزینه ماهانه آن 25 دلار بیشتر است. سرویس Starlink for RVs همچنین امکان توقف و شروع مجدد خدمات را به کاربران ارائه می‌کند، تا بتوانند هزینه‌های خود را بهتر کنترل کنند.

استارلینک همچنان در حال گسترش تعداد ماهواره‌های اینترنتی خود است و به طور کلی، سرویس آن فقط برای استفاده در مکان خاصی در نظر گرفته شده که هنگام ثبت نام، توسط کاربر اعلام می‌شود.

ماه گذشته، گزارشی منتشر شده بود که اسپیس ایکس با معرفی سرویس Residential+Portability (R+P) امکان استفاده از اینترنت استارلینک را با 25 دلار هزینه اضافی در ماه، برای مشترکین خود در سفرها فراهم کرده است. البته سرویس جدید تفاوت‌هایی دارد و همانطور که اسپیس ایکس توضیح می‌دهد، R+P برای مشتریانی ایده‌ال است که فقط چند ماه در سال سفر می‌کنند. بنابراین به نظر می‌رسد سرویس جدید فقط برای کاربرانی مفید خواهد بود که تمام زمان خود را مشغول سفر و کمپینگ هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • expire expre
    expire expre | ۳ خرداد ۱۴۰۱

    ما اینجا هنوزم منتظر اینترنت کوپنی هستیم کو اخه بدید دیگه چرا نمیدید

مطالب پیشنهادی