ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
تکنولوژی

قابلیت جدید توییتر: دکمه «CC» برای فعال یا غیرفعال کردن زیرنویس ویدیوها [تماشا کنید]

توییتر چند ماه قبل دسترسی به دکمه «CC» برای فعال یا غیرفعال‌ کردن زیرنویس ویدیوها را در دسترس تعداد محدودی از کاربران iOS قرار داده بود و حالا این قابلیت در دسترس تمام کاربران اندروید ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳ تیر ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۱

توییتر چند ماه قبل دسترسی به دکمه «CC» برای فعال یا غیرفعال‌ کردن زیرنویس ویدیوها را در دسترس تعداد محدودی از کاربران iOS قرار داده بود و حالا این قابلیت در دسترس تمام کاربران اندروید و iOS قرار گرفته است.

همانطور که حساب رسمی توییتر توضیح می‌دهد، اکنون در بالا سمت راست ویدیوهای در حال پخش، دکمه جدیدی با عنوان «CC» نمایش داده می‌شود که کلیک روی آن، باعث می‌شود زیرنویس ویدیو نمایش داده شود یا غیرفعال شود. درست مانند قابلیتی که یوتیوب برای نمایش زیرنویس ویدیوهای خود به کاربرانش ارائه کرده است.

این ویژگی قبلا روی نسخه وب توییتر به کاربران ارائه شده بود، اما اکنون کاربران هنگام استفاده از توییتر در گوشی‌های اندروید و iOS خود نیز به آن دسترسی خواهند داشت.

سخنگوی توییتر توضیح می‌دهد، این دکمه فقط برای ویدیویی‌هایی نمایش داده می‌شود که از زیرنویس پشتیبانی می‌کنند و با سیستم نمایش خودکار زیرنویس‌ها هیچ ارتباطی ندارد.

روشی جدید برای نمایش زیرنویس‌ها در توییتر

در طول چند سال گذشته، کاربران می‌توانستند با روش‌های مختلفی نسبت به نمایش یا عدم نمایش زیرنویس‌ها اقدام کنند. به عنوان مثال هنگام تماشا ویدیویی بدون صدا، زیرنویس آن نمایش داده نمی‌شود یا در صورتی که نمایش آن در تنظیمات غیرفعال باشد. هرچند این موارد همچنان در نظر گرفته می‌شود، اما اکنون روش ساده‌تری در دسترس کاربران قرار گرفته تا هر زمانی که بخواهند، نسبت به نمایش زیرنویس ویدیوها اقدام کنند.

برای بررسی اینکه، دکمه CC برای شما نیز ارائه شده، می‌توانید از طریق گوشی موبایل خود، به این توییت مراجعه کنید.

توییتر

توییتر اخیرا در حال آزمایش قابلیت Notes بوده تا کاربران بتوانند محتواهایی بسیار طولانی‌تر و با حدود 2500 کلمه را یادداشت کنند. در واقع به نظر می‌رسد که با این ویژگی، وبلاگ‌نویس‌ها هدف قرار گرفته‌اند تا بتوانند داستان‌های خود را در توییتر با دیگران به اشتراک بگذارند. همچنین از جمله جدیدترین قابلیت‌هایی که به این پلتفرم اضافه شده، می‌توان به امکان نمایش اطلاعات تماس در پروفایل کسب‌وکارها اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی