ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینترنت و شبکه

شرکت ارتباطات زیرساخت از رفع اختلال اینترنت خبر داد

شرکت ارتباطات زیرساخت با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد اختلال در شبکه اینترنت که از صبح رخ داده بود، رفع شده است.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۶

شرکت ارتباطات زیرساخت با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد با پیگیری‌های کارشناسان این شرکت و هماهنگی شرکت توانیر، اختلال در شبکه اینترنت که از صبح رخ داده بود، رفع شده است.

به گزارش دیجیاتو و به به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت، صبح امروز بر اثر فرسودگی خطوط و تجهیزات انتقال برق، در شبکه اینترنتی برخی از مناطق تهران اختلال ایجاد شده بود که با پیگیری و همکاری کارشناسان این شرکت و هماهنگی شرکت توانیر مشکل برطرف و در حال حاضر تمامی ارتباطات به حالت پایدار درآمده است.

گفتنی است از حدود ساعت 8 صبح امروز، اینترنت در برخی نقاط تهران دچار اختلال شده بود که بررسی‌ها نشان می‌دهد هم‌اکنون این اختلال برطرف شده است.

البته بررسی‌های دیجیاتو نشان می‌دهد اختلال پیش آمده تنها مشترکین تهرانی را درگیر نکرده بلکه در برخی شهرهای کشور مثل مشهد، شاهد اختلال اینترنت و شبکه پرداخت بوده‌ایم. به طور مثال دستگاه کارت‌خوان برخی فروشگاه‌ها غیرفعال شده و مشتریان آن‌ها را دچار سردرگمی کرده بود.

این قبیل مشکلات در ساختمان‌های زیرساخت برای چندمین بار طی ماه‌های گذشته رخ داده و تمام شبکه کشور‌ را تحت تاثیر خود قرار داده است؛ چرا که عموم تجهیزات اصلی اکثر دیتاسنترها و شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت در این مکان قرار دارد. توزیع اینترنت ورودی کشور نیز از طریق شرکت ارتباطات زیرساخت صورت می‌گیرد و اختلال در اینترنت بسیاری از شرکت‌ها به همین خاطر است.

اسفندماه سال گذشته ساختمان LCT در خیابان شیخ بهایی تهران که مرکز توزیع اینترنت میان شرکت‌های مختلف است دچار حریق و این موضوع باعث اختلال سراسری در اینترنت کشور شد. با وجود مهار آتش‌سوزی این اختلال اینترنت چند ساعتی در روز جمعه ادامه داشت و مردم را به دردسر انداخت.

اگر شما نیز از صبح با اختلال اینترنت رو به رو بوده‌اید، آیا این مشکل برایتان رفع شده است؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • جواد بیات
    جواد بیات | ۳ مرداد ۱۴۰۱

    اون تایم من خواب بودم نفهمیدم :)

مطالب پیشنهادی