ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
تکنولوژی

توییتر قابلیت اشتراک‌گذاری استاتوس را آزمایش می‌کند

توییتر در حال آزمایش قابلیت جدیدی برای کاربران خود است که به آن‌ها اجازه می‌دهد یکی از چندین برچسب از پیش نوشته‌شده را تحت عنوان Status به توییت‌های خود اضافه کنند. ظاهرا این قابلیت جدید ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰

توییتر در حال آزمایش قابلیت جدیدی برای کاربران خود است که به آن‌ها اجازه می‌دهد یکی از چندین برچسب از پیش نوشته‌شده را تحت عنوان Status به توییت‌های خود اضافه کنند. ظاهرا این قابلیت جدید برای برخی کاربران به صورت آزمایشی فعال شده و تصاویری از آن نیز به اشتراک گذاشته شده است.

سخنگوی توییتر در این رابطه به TechCrunch گفت:

«برای مدت زمان محدودی، ما در حال آزمایش ویژگی جدیدی هستیم که به شما اجازه می‌دهد از یک لیست از پیش تعیین شده‌ای وضعیت موردنظر خود را انتخاب کنید و آن‌ها را به توییت‌های خود اضافه کنید تا زمینه بیشتری برای دنبال‌کنندگان خود فراهم کنید. بنابراین اگر بخواهید یک رشته توییت جذاب منتشر کنید، افکار خود را به اشتراک بگذارید یا در مورد اتفاقات روزانه خود توضیح دهید، توییت‌های شما بهتر می‌توانند نظرات شما را بیان کنند.»

نحوه نمایش استاتوس‌ها در توییتر

طبق اسکرین‌شات‌هایی که از این ویژگی توسط کاربران به اشتراک گذاشته شده، به نظر می‌رسد این وضعیت‌ها به‌عنوان جایگزینی برای ایموجی‌ها و شکلک‌هایی طراحی شده‌اند که کاربران اغلب در ابتدای توییت‌ها خود از آن‌ها استفاده می‌کنند.

از جمله وضعیت‌ها می‌توان به «A thread» اشاره کرد که حاوی ایموجی قرقره‌ای از نخ است. همچنین گزینه‌های دیگری از جمله «Spoiler alert» با آیکون هشدا‌ردهنده زرد یا «AMA» با آیکون میکروفون نیز در این مجموعه وجود دارند.

«جین منچون وانگ» محقق برنامه شناخته‌شده توییتر، قبلا به این ویژگی جدید اشاره کرده بود. در آن زمان گفته شده بود که وضعیت‌ها می‌توانند در یک توییت یا پروفایل کاربران پست شوند، اما به نظر می‌رسد در آزمایش محدود آن، کاربران می‌توانند در توییت‌های خاصی از استاتوس‌ها استفاده کنند. همچنین با کلیک روی وضعیت‌ها، می‌توانید توییت‌های دیگری که با آن استاتوس ارسال شده‌اند را نیز پیدا کرد.

با این حال، هنوز هیچ توضیحاتی درباره زمان در دسترس قرار گرفتن ویژگی استاتوس توییتر وجود ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی