ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قابلیت آزمایشی جدید توییتر
تکنولوژی

توییتر امکان پست کردن تصاویر، ویدیوها و گیف‌ها درون یک توییت را آزمایش می‌کند

توییتر به تازگی استفاده آزمایشی از یک قابلیت جدید را آغاز کرده که به کاربران امکان می‌دهد تا تصاویر، ویدیو‌ها و فایل‌های GIF را در قالب یک توییت پست کنند. حال با نظر داشتن اینکه ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۳:۳۰

توییتر به تازگی استفاده آزمایشی از یک قابلیت جدید را آغاز کرده که به کاربران امکان می‌دهد تا تصاویر، ویدیو‌ها و فایل‌های GIF را در قالب یک توییت پست کنند. حال با نظر داشتن اینکه کاربران پلتفرم مذکور تاکنون تنها امکان بارگذاری یک نوع فایل در هر توییت را داشتند، عرضه قابلیت مذکور می‌تواند تغییر عمده‌ای را در توییت‌های چند رسانه‌ای ایجاد کند.

گفتنی است که آغاز استفاده آزمایشی از این قابلیت توسط توییتر تایید شده و این شرکت اعلام کرده که قابلیت مذکور طی یک دوره زمانی محدود برای برخی از کاربران فعال شده است.

به گفته توییتر، کاربران به واسطه این قابلیت همچنین از امکان تگ‌گذاری روی عکس‌ها و ویدیوهای آپلود شده هم برخوردار خواهند بود.

قابلیت آزمایشی جدید توییتر

قابلیت آزمایشی جدید توییتر

با استناد به بیانیه رسمی این شرکت، قابلیت جدید توییتر که برای شمار معدودی از کاربران منتخب در دسترس است، امکان بارگذاری همزمان 4 نوع متفاوت از فرمت‌های چند رسانه‌ای در یک توییت را فراهم می‌کند.

همچنین در ادامه بیانیه عنوان شده که کاربران توییتر برای پویایی هرچه بیشتر تعاملات خود در این پلتفرم از تصاویر، ویدیو‌ها و عکس‌های متحرک (‌GIF) استفاده می‌کنند، در نتیجه آزمایش این قابلیت به کاربران یاد می‌دهد چطور آنچه که در ذهن دارند را در قالبی فراتر از 280 کاراکتر ابراز کنند.

البته لازم به ذکر است که در حال حاضر استفاده آزمایشی این قابلیت در نسخه دسکتاپ توییتر قابل مشاهده یا ایجاد نیست و کاربران تنها می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایل توییتر به آن دسترسی داشته باشند.

قابلیت آزمایشی جدید توییتر

همینطور اگر به اسکرین‌شات‌هایی که حدود چهار ماه پیش توسط «الساندرو پالوتزی»، محقق حوزه اپلیکیشین منتشر شدند استناد کنیم (تصویر بالا)، می‌توانیم نحوه ایجاد توییت با به کارگیری چندین مدل از فایل‌های چند‌ رسانه‌ای و افزودن یا حذف کردن فایل‌ها در توییت را مشاهده کنیم.

در پایان گفتنی است توییتر طی چند ماه اخیر قابلیت‌های متعددی را آزمایش کرده و هفته گذشته نیز از آزمایش قابلیتی خبر داد که به کاربران اجازه می‌دهد تا تگ‌هایی نظیر «نظر برتر»، «نظر منفور» و یا «حالت تعطیلات» را به توییت خود اضافه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی