ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ احتمالا نام نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود را ساده‌تر می‌کند

سامسونگ احتمالا با حذف حرف Z، گوشی‌های تاشو بعدی‌اش را با نام‌های گلکسی فولد 4 و فلیپ 4 عرضه می‌کند.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰

گوشی‌های تاشو سامسونگ حرف «زد» (Z) را یدک می‌کشند، اما ظاهرا کره‌ای‌ها می‌خواهند این حرف را از نام نسل بعدی موبایل‌های تاشو خود حذف کنند. در همین راستا احتمالا باید منتظر معرفی گوشی‌های گلکسی فولد 4 و فلیپ 4 باشیم و دیگر خبری از زد فولد یا زد فلیپ نخواهد بود.

طبق گزارشی جدید، سامسونگ دیگر نمی‌خواهد از حرف Z برای گوشی‌های تاشو خود استفاده کند و به دنبال نامگذاری ساده‌تری برای این محصولات است. بنابراین برخلاف روند سال‌های گذشته، در نسل بعدی این گوشی‌ها تنها با نام‌های فولد و فلیپ به همراه عدد روبه‌رو می‌شویم.

گوشی‌های تاشو سامسونگ بدون حرف Z

در حالی که بطور دقیق نمی‌دانیم چرا سامسونگ دست به این اقدام احتمالی می‌زند، اما برخی بر این باورند که علت این موضوع تبدیل شدن حرف Z به سمبل جنگ روسیه و اوکراین است. این حرف روی چندین تانک و کامیون جنگی روسیه در اوکراین مشاهده شده است.

رندر گلکسی فولد 4

االبته در حالت کلی حذف حرف Z از نام گوشی‌های تاشو سامسونگ چندان تعجب‌برانگیز نیست چرا که کره‌ای‌ها در اواخر مارس 2022 شروع به فروش این محصولات بدون نماد زد در برخی بازارهای اروپایی کردند. با این وجود شاهد انتشار بیانیه رسمی برای این اقدام نبودیم و این موضوع نمی‌تواند تضمین‌کننده عرضه گوشی‌های آینده با نام‌های گلکسی فولد 4 و فلیپ 4 باشد.

سامسونگ رویداد آنپکد بعدی‌اش را در تاریخ 10 آگوست (19 مرداد) برگزار می‌کند، بنابراین برای اطلاع از نحوه نامگذاری گوشی‌های تاشو آینده این کمپانی نباید چندان منتظر بمانیم. البته در این رویداد تنها با این موبایل‌ها روبه‌رو نمی‌شویم و باید منتظر رونمایی از ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 5 و همچنین ایرباد بی‌سیم گلکسی بادز 2 پرو هم باشیم.

طبق رندرهایی که تا به امروز از نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ منتشر شده‌اند، برای گلکسی فولد و فلیپ 4 با طراحی‌ آشنایی روبه‌رو می‌شویم. علاوه بر این، قیمت این محصولات هم افشا شده که از افزایش جزئی خبر می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی