ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

منچستر سیتی
تکنولوژی

منچسترسیتی پیراهن سوم فصل جدید خود را در متاورس رونمایی کرد[تماشا کنید]

با پیوند متاورس و فوتبال، کیت سوم منچستر سیتی برای فصل 2022/23 با همکاری پوما (PUMA) در پلتفرم Roblox متاورس معرفی شد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

باشگاه منچستر سیتی که تاکنون در زمینه متاورس فعالیت‌هایی داشته، این بار با همکاری پوما (Puma) لباس سوم تیم فوتبال خود برای فصل 2022/23 را در بازی مبتنی بر متاورس Roblox رونمایی کرده است.

لباس جدید منچستر سیتی که به رنگ سبز با طرح‌های مشکی است توسط سه ستاره این تیم، یعنی لورا کومبس، کالوین فیلیپس و روبن دیاس مدل‌سازی شده است. همچنین این اولین باری است که باشگاه منچستر سیتی لباس تیم خود را در متاورس عرضه می‌کند و بازیکنان می‌توانند تا در تجربه Land of Game با آن تعامل داشته باشند.

در دو هفته ابتدایی عرضه، بازیکنانی که در بازی Football Rush در PUMA و Land of Game با دیگران مسابقه می‌دهند و برنده می‌‌شوند، نسخه دیجیتالی رایگانی از این لباس را می‌توانند دانلود کنند. همچنین تمام بازدیدکنندگان می‌توانند نسخه دیجیتال این لباس را در فروشگاه لوازم PUMA در بازی Roblox خریداری کنند.

«ایوان داشکوف»، مدیر فرهنگ خلاف پوما توضیح می‌دهد:

«ما برای ادامه تجربه خود در Roblox با PUMA و Land of Games هیجان‌زده هستیم. شریکی بهتر از منچسترسیتی و عرضه این کیت برای ما وجود نداشت تا بتوانیم با انجام کاری متفاوت و نوآورانه محدودیت‌ها را پشت سر بگذاریم. همانطور که ما به آزمایش و یادگیری در فضای Web3 ادامه می‌دهیم، مشتاقانه منتظر استفاده از Roblox به عنوان یک پلتفرم برای ارتباط با طرفداران در هر سنی هستیم.»

منچستر سیتی

سرنا گاسلینگ، مدیر خرده فروشی و صدور مجوز «گروه سیتی فوتبال» مالک باشگاه منچسترسیتی نیز توضیح می‌دهد:

«بسیار هیجان‌انگیز است که می‌توانیم با همکاری پوما اولین کیت خود را در متاورس معرفی کنیم. به عنوان یک باشگاه، به‌طور مستمر در حال بررسی راه‌های جدید برای نوآوری، همکاری و استفاده از جدیدترین فناوری‌ها هستیم.»

باشگاه منچسترسیتی در چند وقت اخیر فعالیت‌های مشابه جالبی داشته است. به عنوان مثال، این باشگاه به‌صورت آزمایشی با یک شال هوشمند تلاش کرد تا احساسات هوادارانش را بررسی کند. همچنین سال گذشته با همکاری سونی اعلام شد که اولین استادیوم فوتبال در متاورس را راه‌اندازی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی