ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ساعت هوشمند جدید تگ هویر
تکنولوژی

با ساعت هوشمند جدید تگ هویر، خودروهای پورشه را کنترل کنید

این ساعت هوشمند امکان کنترل برخی ویژگی‌های خودروهای پورشه و اطلاع از میزان شارژ خودروهای هیبریدی را فراهم می‌کند.

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

قدمت ارتباط میان دو برند تگ هویر و پورشه به چندین دهه پیش باز‌می‌گردد اما اکنون این دو شرکت محبوب با امضای قرارداد تازه‌ای قصد دارند تا همکاری خود را ورای نام‌گذاری مشترک گسترش دهند و طراحی محصولات جدید را با یکدیگر به انجام برسانند. نخستین نتیجه این همکاری نیز ساعت هوشمند Connected Calibre E4 Porsche Edition است.

ساعت هوشمند «کانکتد کالیبر E4 پورشه ادیشن» که بر مبنای نسخه 45 میلی‌متری از مدل «کانکتد کالیبر E4» ساخته شده، بدنه‌ای از جنس کربن DLC دارد و حاشیه دور آن نیز با استفاده از سرامیک سیاه ساخته شده است.

همچنین برای اغلب علائم، نوشته‌ها و برند‌های روی این ساعت از رنگ آبی لاکی استفاده شده که یادآور رنگ آبی منجمد متالیکی است که در مدل تایکان پورشه استفاده شده بود. این ترکیب رنگ حتی در بند مشکی ساعت که از جنس چرم گوساله ساخته شده هم رعایت شده است.

البته این بند چرمی برای راحتی بیشتر و مقابله با تعریق دارای رویه پلاستیکی است، با این وجود کاربرانی که در پی تجمل کمتر هستند یک بند پلاستیکی ساده‌تر را نیز در بسته‌بندی این محصول خواهند یافت.

ساعت هوشمند جدید تگ هویر

ویژگی‌های تکمیلی ساعت هوشمند جدید تگ هویر

در پشت این ساعت هوشمند حسگر ضربان قلب را می‌بینیم که در میان عبارت «Tag Heuer X Porsche» احاطه شده و نمایشگر 1.4 اینچی آن نیز توسط کریستال یاقوت کبود پوشیده شده است.

البته لازم به ذکر است که برای خرید این ساعت نیازی نیست حتما صاحب یک پورشه هم باشید، اما به هر حال این محصول از قابلیت‌هایی در رابطه با خودروی پورشه نیز برخوردار است. در همین راستا واچ فیس طراحی شده برای این محصول به صورت اختصاصی تنها در این مدل به کار رفته و با اتصال خودرو به ساعت اطلاعات خاصی روی آن نمایش پیدا می‌کنند.

این اطلاعات در کنار شارژ باتری خود ساعت، در صورت اتصال به پورشه تایکان یا خودروهای هیبریدی می‌‌تواند میزان سوخت باقی مانده خودرو، کنترل‌های سرمایشی یا گرمایشی و کیلومترشمار خودرو را به کاربر نمایش دهد.

ساعت هوشمند جدید تگ هویر

با این وجود برای بهره‌مند شدن از تمامی قابلیت‌های این ساعت بهتر است که صاحب یک پورشه نسبتا جدید مانند تایکان، باکستر 718، کیمن یا مدل‌های جدیدتر کاین، ماکان و پانامرا باشید. همچنین استفاده از برخی قابلیت‌ها نیز نیازمند ثبت‌نام در سرویس «پورشه کانکت» است.

در پایان لازم به ذکر است ساعت هوشمند جدید تگ هویر در بخش فناوری نسبت به مدل کانکتد کالیبر E4 تغییر خاصی نداشته، بدین معنا که همچنان از تراشه اسنپدارگون ویر 4100 پلاس و سیستم عامل WearOS 2 (با احتمال بروزرسانی به نسخه WearOS 3) برخوردار است.

ساعت جدید تگ هویر با عمر باتری 1 روزه و مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر، طی ماه سپتامبر و با برچسب قیمتی 2750 دلاری روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی