ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بیت کوین
تکنولوژی

مدیرعامل صرافی کراکن: امیدوارم تا پایان 2022 قیمت یک بیت‌کوین و بوگاتی برابر شود

جسی پاول در مصاحبه خود با بلومبرگ، نسبت به قیمت بیت کوین اظهار امیدواری کرد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

«جسی پاول»، مدیرعامل صرافی کراکن (Kraken) از بزرگ‌ترین صرافی‌های رمزارز آمریکا در مصاحبه با بلومبرگ اظهار امیدواری کرده که با یک بیت‌کوین تا پایان 2022 بتوان بوگاتی خرید. سال گذشته نیز وی در همین برنامه اعلام کرده بود که امیدوار است قیمت یک بیت‌کوین با یک لامبورگینی برابری کند.

پاول اخیرا در برنامه Bloomberg Exclusive (انصحاری بلومبرگ) حضور داشت که در آن به پیش‌بینی او در سال گذشته اشاره شده است. مدیرعامل کراکن، سال گذشته در همان برنامه گفته بود:

«امیدوار است تا پایان سال [2021] قیمت بیت کوین برابر با یک لامبورگینی و امیدوار است تا پایان سال آینده [2022] برابر با یک بوگاتی شود.»

اظهار امیدواری نسبت به بیت کوین

بیت کوین

با این حال، پاول با حضور در برنامه جدید اعلام کرد که نظرش نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است. در حالی که او گفت انتظار نداشت تا زمستان کریپتو تا این اندازه تاثیر داشته باشد، همچنان گفت که انتظار دارد تا پایان سال (2022) بنوان با یک بیت کوین بوگاتی خرید.

پاول با بیان اینکه همچنان نسبت به بیت کوین بسیار خوش‌بین است توضیح داد:

«یک‌بار دیگر با قیمت 18 هزار دلار بیت کوین خریده‌ام و بسیار خوشحالم که دوباره از آن استفاده کرده‌ام. در درازمدت همچنان در حال ترقی و رشد هستم و زیرساخت‌ها در حال بهبود هستند. هرگز علیه بیت کوین شرط‌بندی نمی‌کنم.»

بیت کوین

در آن زمان، قیمت بیت کوین حدود 48 هزار دلار بود. با این حال، اکنون در زمان نوشتن گزارش، با قیمت حدود 22 هزار معامله می‌شود. در مقابل، خودروهای لوکس برند بوگانی با قیمتی بین 1.9 تا 3.3 میلیون دلار فروخته می‌شوند.

همچنین سقوط بازار کریپتو در ماه‌های گذشته، شرکت‌های کریپتو را کاملا دگرگون کرده است. تعدادی از شرکت‌های برجسته مانند مانند FTX و Coinbase مجبور شدند تا به دنبال آن برخی کارمندان خود را اخراج کنند. به گفته پاول، کراکن به‌هیچ‌وجه کارکنان خود را اخراج نکرده است.

اخیرا همچنین صرافی رمزارز کراکن به ظن دور زدن تحریم‌ها علیه ایران، زیر ذره‌بین آمریکا قرار گرفته بود. پاول تاکنون چندین بار درباره به چالش کشیدن برخی قوانین ناعادلانه مانند تحریم‌های بین‌المللی صحبت کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Farzad6058
    Farzad6058 | ۲۸ مرداد ۱۴۰۱

    فکر نکنم بوگاتی انقدر قیمتش بیاد پایین

مطالب پیشنهادی