ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هیوندای ونیو N لاین
خودرو

هیوندای ونیو N لاین با قیمت 480 میلیون تومان معرفی شد؛ کاندیدای جذاب برای واردات

چند ماه پس از معرفی فیس‌لیفت هیوندای ونیو در هند، این خودروساز نسخه N لاین این شاسی بلند کوچک را برای بازار هند معرفی کرد. ونیو N لاین با ظاهر اسپرت، تنظیمات سیستم تعلیق و ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۰

چند ماه پس از معرفی فیس‌لیفت هیوندای ونیو در هند، این خودروساز نسخه N لاین این شاسی بلند کوچک را برای بازار هند معرفی کرد. ونیو N لاین با ظاهر اسپرت، تنظیمات سیستم تعلیق و فرمان مخصوص و تجهیزات استاندارد فراوان، به عنوان نسخه بالارده این مدل عرضه خواهد شد. ظاهر این مدل به اندازه سایر مدل‌های N لاین اسپرت نیست. اما با خطوط قرمز رنگ در بخش پایینی بدنه که بازطراحی شده‌اند از بقیه تریم‌های این مدل متمایز است، قیمت این مدل در حدود 16 هزار دلار (480 میلیون تومان) اعلام شده است که در رنج مناسب آیین نامه واردات خودرو به کشورمان قرار میگیرد.

تفاوت‌های این نسخه با ونیو معمولی شامل اسکید پلیت‌های شبه‌آلومینیومی در جلو و عقب، ورودی‌های هوای اسپرت روی سپر، چرخ‌های آلیاژی ۱۶ اینچی، اسپویلر عقب بزرگ‌تر و البته قطعات تزئینی قرمز روی روکش پلاستیکی هستند. در عقب، لوله‌های اگزوز دوگانه با پرداخت کرومی صدای اسپرت‌تری را ارائه می‌دهند. نشان N لاین نیز روی جلوپنجره، گلگیرهای جلو و درب عقب اضافه شده است.

نگاهی به کابین هیوندای ونیو N لاین

در کابین، تودوزی قرمز روی صندلی‌ها، درها، داشبورد و دستگیره‌ها اضافه شده است که تضاد خوبی با تودوزی مشکی دارد. پدال‌های آلومینیومی و اهرم تعویض دنده پشت فرمان حال و هوای اسپرت‌تری به کابین داده‌اند. تجهیزات استاندارد شامل یک سیستم سرگرمی رسانه‌ای ۸ اینچی با امکانات ارتباطی فراوان، یک خوشه ابزار دیجیتال جدید، یک سیستم صوتی بوز و یک سانروف هستند.

هیوندای ونیو N لاین به صورت انحصاری با یک موتور بنزینی ۱ لیتری سه سیلندر توربوشارژ با توان ۱۱۸ اسب بخار و گشتاور ۱۷۲ نیوتن متر عرضه خواهد شد. قدرت این پیشرانه از طریق یک جعبه‌دنده هفت‌سرعته دوکلاچه به محور جلو منتقل می‌شود. این مدل مانند سایر نسخه‌های N لاین از تنظیمات سیستم تعلیق و فرمان مخصوص بهره می‌برد. این سامانه‌ها در کنار ترمزهای دیسکی استاندارد روی هر چهار چرخ، هندلینگ بهتری را ارائه می‌کند.

هیوندای در جریان آغاز به کار دیجیتالی خود در متاورس که برای ۶ سپتامبر برنامه‌ریزی شده است، جزئیات بیشتری را در مورد ونیو N لاین منتشر خواهد کرد. انتظار می رود که این نسخه به عنوان تریم پرچمدار، قیمتی بیشتر از گران‌ترین ونیو SX داشته باشد. هیوندای ونیو SX با همین موتور و جعبه‌دنده با قیمت ۱۵۹۳۰ دلار در هند به فروش می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی