ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی کد بسته‌های ماهانه اینترنت ایرانسل

ایرانسل در حال حاضر 9 بسته اینترنت ماهانه را به مشترکینش ارائه می‌کند.

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۵

خرید بسته اینترنت ایرانسل به روش‌های مختلفی امکان پذیر است اما برخی تمایل دارند که بسته مد نظرشان را با شماره‌گیری کد USSD و در کسری از زمان خریداری کنند. از همین رو کد بسته اینترنت ایرانسل ماهانه را معرفی می‌کنیم تا سهولت بیشتری برای خرید بسته اینترنت ایرانسل داشته باشید.

کد دستوری یا همان USSD یکی از ابزارهایی است که اپراتورهای مختلف در اختیار مشتریان‌شان قرار داده‌اند تا با استفاده از آن‌ها بتوانند به خدمات اپراتورشان دسترسی پیدا کنند. خرید شارژ، انتقال شارژ، خرید بسته اینترنت و... از جمله خدماتی است که کدهای دستوری مخصوص به خود را دارند. اپراتور ایرانسل نیز با استفاده از این کدها، خرید بسته اینترنتی را راحت‌تر کرده است. کد خرید بسته اینترنت ایرانسل شامل چندین کد برای بسته‌های مختلف می‌شود.

با توجه به اینکه بسته اینترنت ماهانه از جمله بسته‌های پرطرفدار به حساب می‌آیند، کد خرید اینترنت ایرانسل ماهانه را در ادامه برایتان گردآوری کرده‌ایم که می‌توانید از آن‌ها برای خریداری بسته با حجم و قیمت مورد نظرتان استفاده کنید.

کد بسته اینترنت ایرانسل ماهانه

کد بسته های اینترنت ایرانسل ماهانه به شرح زیر است:

حجم بستهقیمت بستهکد خرید اینترنت ایرانسل ماهانه
7 گیگابایت (6صبح تا 12 ظهر)7هزار و 500تومان3#*5*555*
سپس شماره گیری عدد 10
10 گیگابایت (6صبح تا 12 ظهر)9هزار تومان3#*5*555*
سپس شماره گیری عدد 11
30 گیگابایت (2 بامداد تا 7 صبح)9هزار تومان3#*5*555*
سپس شماره گیری عدد 9
یک گیگابایت10هزار و 500تومان3#*5*555*
و سپس شماره گیری عدد 1
دو گیگابایت14هزار تومان3#*5*555*
و سپس شماره گیری عدد 2
سه گیگابایت19هزار تومان3#*5*555*
و سپس شماره گیری عدد 3
چهار گیگابایت21هزار و 300 تومان3#*5*555*
و سپس شماره گیری عدد 4
پنج گیگابایت23هزار و 600 تومان3#*5*555*
و سپس شماره گیری عدد 5
هفت گیگابایت28هزار و 200تومان3#*5*555*
و سپس شماره گیری عدد 6

توجه داشته باشید سه بسته ابتدایی این فهرست، تنها در زمان‌های تعیین شده امکان استفاده از آن‌ها وجود دارد. همچنین بسته‌های ذکر شده براساس آخرین اعلام ایرانسل بوده و در صورت تغییر آن‌ها، ما نیز این فهرست را بروزرسانی خواهیم کرد.

کد بسته های اینترنت ایرانسل ماهانه

نکته حائز اهمیت دیگر آن است که در حال حاضر، ایرانسل به صورت موقت یک بسته اینترنت تبلیغاتی را پس از شماره‌گیری کدهای اعلام شده نمایش می‌دهد که دو بار بایستی عدد 00 را ارسال کنید تا سپس به منوی خریداری مستقیم این بسته‌ها برسید. مشخص نیست ایرانسل چه زمانی بار دیگر امکان خرید راحت و مستقیم بسته های اینترنت ماهانه خود را با یک کد USSD فراهم کند.

در حال حاضر اگر مسیر خرید بسته اینترنت با کدهای دستوری را پیچیده می‌دانید، می‌توانید از روش‌های دیگر اقدام به خرید بسته کنید. در کل اما کد بسته های اینترنت ایرانسل ماهانه سهولت زیادی برای استفاده دارند.

خرید بسته اینترنت ایرانسل با کد USSD

مشترکین ایرانسل با استفاده از تلفن همراه و بسته به نیاز خود، بایستی کد بسته های اینترنت ایرانسل ماهانه را شماره‌گیری کرده و بسته مد نظر خود را خریداری کنند.

به طور مثال اگر قصد دارید بسته اینترنت یک ماهه با حجم دو گیگابایت خریداری کنید، کافی است #3*5*555* را شماره‌گیری کنید. سپس بدون توجه به تبلیغات نمایش داده شده در صفحه موبایلتان، عدد دو را در ادامه استفاده از کد خرید بسته اینترنت ایرانسل درج و ارسال کنید.

کد خرید بسته اینترنت ایرانسل

در مرحله بعد سه راه برای خرید این بسته برای مشترک وجود دارد. مرحله نخست خرید آن برای خود که بایستی عدد یک را ارسال کرد. اگر قصد خرید بسته با تمدید خودکار را دارید عدد 2 را ارسال کنید. در صورتی که تمایل دارید تا بسته اینترنت یک ماهه با حجم دو گیگابایت را برای یک مشترک دیگر ایرانسلی ارسال کنید عدد سه را بزنید.

در صورتی که سیم کارت اعتباری دارید و از اعتبار کافی برخوردار باشید، می‌توان هزینه خرید بسته را از اعتبار سیم کارت پرداخت کرد. در غیر این صورت بایستی مسیر بانک را انتخاب کرده و با درج شماره 16 رقمی کارت بانکی و رمز دوم، بسته اینترنت را خریداری کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب با کد بسته اینترنت ماهانه ایرانسل آشنا شدیم. مشترکین دائمی و اعتباری این اپراتور می‌توانند به سادگی و با درج کدهای مربوط به هر بسته، بسته اینترنت مورد نیاز خود را به صورت یک ماهه فعال کنند. نظر شما در مورد استفاده از کد اینترنت ایرانسل برای خرید بسته‌های اینترنت چیست؟

سوالات متداول کاربران پیرامون خرید بسته اینترنت ایرانسل

آیا می‌توان با استفاده از کد اینترنت ایرانسل بسته خریداری کرد؟

بله، امکان انجام این کار فراهم است.

مقصود از بسته‌ های اینترنت ماهانه زمان دار چیست؟ کد بسته های اینترنت ایرانسل ماهانه را از کجا پیدا کنیم؟

برخی از بسته های اینترنت ایرانسل را تنها می‌توان در ساعات خاص استفاده کرد. خارج از این ساعات مصرف اینترنت شما آزاد حساب شده یا اگر بسته دیگری فعال داشته باشید از حجم آن کسر خواهد شد. انواع کد بسته ایرانسل را برای استفاده شما در متن قرار داده‌ایم.

چگونه حجم و زمان باقیمانده از بسته اینترنت ایرانسل را استعلام کنیم؟

برای این کار کافی است به اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کرده یا کد دستوری #4*1*555* را شماره‌گیری کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی