ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

دیجی‌کالا محبوب‌ترین برند کارفرمایی از سوی ایران‌تلنت معرفی شد

ایران‌ تلنت در گزارش سال 1401 خود، دیجی‌کالا را به عنوان اولین و محبوب‌ترین برند کارفرمایی برای افراد جویای کار معرفی کرد.

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۹

ایران‌ تلنت در گزارش محبوب‌ترین برند کارفرمایی سال 1401 خود، دیجی‌کالا را به عنوان اولین و محبوب‌ترین برند کارفرمایی برای افراد جویای کار معرفی کرده است.

مدیر ارشد مارکتینگ مجموعه ایران‌تلنت در گفتگو با دیجیاتو، با بیان اینکه گزارش محبوب‌ترین برند کارفرمایی سال 1401، دیجی‌کالا را به عنوان اولین برند محبوب کارجویان عنوان کرده است، این گزارش را منبعی مناسب برای کارفرمایان جهت پاسخ به چگونگی جذب نیروی کار و پیدا کردن نقاط ضعف و قدرت خود عنوان کرد.

ایران‌تلنت در گزارش محبوب‌ترین برند کارفرمایی سال 1401 بر این موضوع تاکید کرده کارفرمایان در این گزارش به اطلاعات و دانش مناسبی از سوی کارجویان دسترسی پیدا خواهند کرد. کارفرمایان با توجه به اطلاعات این گزارش مسیری مناسب برای جذب و توسعه منابع انسانی خود نیز پیدا خواهند شد.

دیدگاه کارجویان درباره برند کارفرمایی

کسب رتبه نخست دیجی‌کالا در این گزارش بیانگر آن است که این برند در ضلع کارفرمایی خود شرایطی را پیش برده که کارجویان نه تنها خواهان کار در این مجموعه هستند، بلکه اشتیاق قابل توجهی هم برای حضور در دیجی‌کالا دارند. اهمیت این موضوع در شرایطی که کارفرما برای جذب نیروی کار حرفه‌ای و توانمند دچار چالش‌ می‌شود، پررنگ‌تر شده است.

«الهام وحیدی‌نیا»، مدیر ارشد مارکتینگ مجموعه ایران‌تلنت در پاسخ به پرسش دیجیاتو مبنی بر اینکه چطور دیجی‌کالا توانست رتبه نخست در بین کارفرمایان را به دست آورد، گفت: « گزارش برند محبوب کارفرمایی از دیدگاه بیرون سازمان، محبوبیت یک برند را بررسی کرده است. در واقع افرادی که جویای کار هستند و لزوما سابقه کار در برند عنوان شده را ندارند.» به گفته وحیدی نیا در مسیر بررسی اطلاعات درباره برند محبوب کارفرمایی، افراد به این پرسش پاسخ دادند که دوست دارند کجا کار کنند. او در همین رابطه گفت:

«اعداد محبوبیت برند بین کارجویان یکی از نکات مهمی است که در حال حاضر در این گزارش منتشر نشده و در گزارش‌های بعدی به طور دقیق منتشر خواهد شد. اهمیت این اعداد هم از آنجایی است که گاهی این اعداد بسیار به هم نزدیک هستند و اختلاف چشم‌گیری ندارند.»

وحیدی‌نیا با بیان اینکه این موضوع نشانه فاصله نزدیک محبوبیت برخی برندها به یکدیگر است، تاکید کرد در گزارش بعدی ایران‌تلنت برندهای محبوب برای کارکنان مشخص خواهند شد.

او مهم‌ترین دستاورد گزارش‌هایی مبتنی بر این جزئیات را آگاهی کارفرمایان و شرکت‌ها درمورد علاقه‌مندی و نیاز گروه‌های شغلی مختلف عنوان کرد.

نگاهی به 10 برند برتر از دیدگاه کارجویان

بررسی و مطالعه تصویری که یک برند کارفرمایی از خود در جامعه ساخته به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. همان طور که پیش از این هم به آن اشاره شد، «روش گسترده» گزینه انتخابی ایران‌تلنت برای پیدا کردن تصویر برندهای کارفرمایی بوده است.

در این روش از کارجویان حاضر در بازار کار، از افرادی که سابقه کار ندارند تا افرادی که چندین سال سابقه کار دارند درباره برند محبوب کارفرمایی‌شان پرسش شده است. در این نظر سنجی 24974 نفر شرکت کردند و بعد از حذف اطلاعات نا معتبر اطلاعات 22 هزار پاسخ مورد ارزیابی نهایی قرار گرفته است.

«رکسانا معتمدی»، مدیر مارکتینگ ایران‌تلنت نیز با توضیح بیشتر با پاسخ به پرسش دیجیاتو مبنی بر چگونگی شکل‌گیری این گزارش و انتخاب دیجی‌کالا به عنوان برند برتر کارفرمایی، گفت: «شرکت کنندگان در این نظر سنجی برندی که برایشان محبوبیت دارد را عنوان کرده‌اند و این نتیجه حاصل نظرسنجی و مطالبات کارجویان است.»

معتمدی ادامه داد: «بعد از دیجی‌کالا به ترتیب مپنا، گروه اسنپ، ایرانسل، ایران‌خودرو، نستله ایران، کافه بازار، همراه اول، سفرهای علی‌بابا و گروه عبیدی 10 برند محبوب دیگر شناخته شدند.» او با اعلام این 10 برند برتر تاکید کرد که بر اساس این گزارش تصویری که کارفرما از خود در جامعه ساخته منعکس شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mohsaleh83
    mohsaleh83 | ۲۲ شهریور ۱۴۰۱

    ما خداروشکر هرچی خریدیم خوب بوده اما بعضیا واقعاً گلایه مند هستن... و بجا هم هست..
    اگه بتونن مشتری مداری شون رو توسعه بدن و بشن مث قبل، دیگه بی نظیر میشه...

  • itookan
    itookan | ۱۸ شهریور ۱۴۰۱

    ولی فکر کنم به لحاظ رضایت مشتری‌ها خیلی افت کرده باشه
    جدیدا هرچی سفارش میدی مرجوعیه و دوباره باید مرجوع کنی.
    دل آدمو میزنه

مطالب پیشنهادی