ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سری پیکسل 7
تکنولوژی

گوشی‌های سری پیکسل 7 و ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل 14 مهر معرفی می‌شوند

گوگل اعلام کرده که پنجشنبه 14 مهر ماه در مراسمی ما را با گوشی‌های جدید سری پیکسل 7 و ساعت هوشمند پیکسل واچ آشنا می‌کند.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۰

گوگل ارسال دعوت‌نامه برای رویداد معرفی سخت‌افزارهای خود را آغاز کرده است. این شرکت می‌خواهد پنجشنبه 14 مهر از خانواده جدید گوشی‌های پرچمدار و ساعت هوشمندش رونمایی کند. اگرچه این شرکت قبلا پیکسل 7 و پیکسل واچ را نشان داده بود، اما در مراسم رونمایی رسمی بیشتر با این محصولات آشنا می‌شویم.

در شرایطی که امشب به تماشای مراسم Far Out اپل می‌نشینیم تا ببینیم سری آیفون 14 چه قابلیت‌هایی خواهد داشت، گوگل هم بیکار ننشسته و می‌خواهد در مراسمی در تاریخ 14 مهر ساعت 18:30 به وقت ایران سری پیکسل 7 و پیکسل واچ را معرفی کند.

پیکسل 7 مشکی
پیکسل 7 لیمویی
پیکسل 7 سفید

بر اساس صفحه‌ای که برای پیکسل 7 در وب‌سایت گوگل ساخته شده، نسل جدید این گوشی از نسخه جدید تراشه اختصاصی این شرکت یعنی تنسور G2 استفاده خواهد کرد. به‌علاوه، حالا می‌دانیم که پیکسل 7 در رنگ‌های مشکی، سفید و لیمویی به بازار می‌آید و پیکسل 7 پرو هم رنگ‌های مشکی، خاکستری و سفید خواهد داشت.

پیکسل 7 پرو مشکی
پیکسل 7 پرو خاکستری
پیکسل 7 پرو سفید

نسخه‌های آتی تلفن‌های هوشمند گوگل مدت‌هاست در گزارش‌ها به چشم می‌خورند و اخیرا حتی یک خرده‌فروشی در بنگلادش ویدیوی جعبه‌گشایی مدل پرو این خانواده را منتشر کرده بود.

سری پیکسل 7 جانشین ساده‌ای برای نسل قبلی خود محسوب می‌شود، اما پیکسل واچ به عنوان اولین ساعت هوشمند ساخت گوگل تحت فشار بیشتری قرار دارد. رقبای این شرکت یعنی اپل و سامسونگ سال‌هاست ساعت هوشمند می‌سازند، بنابراین باید دید گوگل چگونه محصول خود را معرفی می‌کند و چه قابلیت‌هایی را روی آن قرار داده تا بتواند حرفی برای زدن در بازار داشته باشد.

پیکسل واچ

در حال حاضر جزئیات زیادی درباره پیکسل واچ در دسترس نیست و نمی‌دانیم که این محصول با چه تراشه‌ای به بازار می‌آید. اما زمانی زیادی تا این رویداد باقی نمانده و در کمتر از یک ماه دیگر می‌توانیم با اولین ساعت هوشمند سازنده اندروید آشنا شویم. البته انتظار داریم تا آن زمان با گزارش‌های جدید درباره این محصول روبه‌رو شویم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی