ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

برنامه Vista Create
تکنولوژی

معرفی برنامه Vista Create؛ ابزار ساخت سریع و آسان محتوای شبکه‌های اجتماعی

در این مطلب به سراغ معرفی مختصر امکانات و قابلیت‌های برنامه Vista Create برای تولید سریع محتوای مناسب شبکه‌های اجتماعی رفته‌ایم.

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۰

امروزه شبکه‌های اجتماعی نقش پررنگی در جذب مخاطب برای کسب و کارها ایفا می‌کنند و سرمایه‌گذاری روی آن‌ها می‌تواند نتیجه مطلوبی را در پی داشته باشد. البته تولید محتوا برای چنین پلتفرم‌هایی نیازمند دانش و مهارت قبلی است؛ اما عناوینی مثل برنامه Vista Create می‌توانند به کاربران کمک کنند تا این کار را بدون دردسر و در کمترین زمان انجام دهند. در ادامه به معرفی امکانات و قابلیت‌های این اپلیکیشن خواهیم پرداخت.

برنامه Vista Create

برنامه Vista Create

اپلیکیشن Vista Create به صورت اختصاصی روی تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی تمرکز دارد و این کار را با فراهم ساختن انبوهی از قالب‌های آماده برای کاربران خود امکان‌پذیر می‌کند. پوسته‌های موجود درون اپ امکان شخصی‌سازی گسترده‌ای دارند و علاقه‌مندان می‌توانند با توجه به نیازها و سلیقه خود، قسمت‌های مختلف آن را دستخوش تغییرات کنند. یک ادیتور با امکانات متعدد هم به یاری افراد خواهد آمد تا محتوای تولید شده را بیش از قبل جذاب کنند و المان‌های متناسب با کسب و کار خود را به آن‌ها اضافه نمایند.



امکانات و قابلیت‌های اپلیکیشن ویستا

در اولین ورود به اپلیکیشن Vista Create با صفحه‌ای ساده مواجه خواهید شد که در آن باید اقدام به انتخاب قالب مورد نظر جهت تولید محتوای بصری کنید. قالب‌های قرار گرفته در صفحه Home دارای دسته‌های گوناگونی هستند که هر کدام از آن‌ها برای یک کاربرد خاص در نظر گرفته شده‌اند. برای مثال می‌توان به پوسته‌های اختصاصی برای استوری‌های ثابت و متحرک اینستاگرام، کاور فیسبوک، پست‌های اینستاگرام، توییتر و فیسبوک، چنل آرت یوتیوب، لوگوهای متحرک و حتی قالب‌های مناسب ارائه و اینفوگرافیک اشاره نمود.

برنامه Vista Create

با انتخاب آیکن «+» در صفحه اصلی برنامه هم می‌توانید به لیستی از ابعاد مختلف جهت مصارف گوناگون دسترسی داشته باشید. تمامی نسبت‌های تصویر رایج برای استفاده در پلتفرم‌های متفاوت مثل IGTV اینستاگرام، پست فیسبوک، هدر شبکه‌های اجتماعی و... در صفحه Choose Format به چشم می‌خورند. همچنین اگر نسبت تصویر دلخواه خود را در میان موارد نمایش داده شده پیدا نکردید، می‌توانید با انتخاب گزینه Set Size به صورت دستی ابعاد دلخواه را وارد نمایید.

پس از انتخاب قطع مناسب، باید به سراغ گزینش قالب بروید. همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، برنامه Vista Create انبوهی از پوسته‌های مختلف در دسته‌بندی‌های گوناگون را پیش روی کاربران خود می‌گذارد. خوشبختانه امکان جستجو در این بخش نیز فراهم شده است و با وارد کردن برچسب مورد نظر می‌توانید به قالب‌های مرتبط دسترسی داشته باشید. بعد از انتخاب قالب، در صفحه Create a design می‌توانید پیش‌نمایشی از آن را مشاهده کنید که برای پوسته‌های متحرک بسیار کاربردی خواهد بود. در نهایت هم برای ورود به صفحه ویرایشگر باید روی کلید Use this template بزنید.

برنامه Vista Create

صفحه ویرایشگر اپلیکیشن Vista Create با همراه داشتن قابلیت‌های متعدد می‌تواند امکان شخصی‌سازی گسترده را در مقابل کاربران قرار دهد. افزودن تصاویر و ویدیوهای اضافی یکی از ویژگی‌های این بخش است که شامل فایل‌های پیش‌فرض آماده داخل اپ در کنار فایل‌های قرار گرفته روی حافظه داخلی دستگاه می‌شود. البته اگر کاربر قصد داشته باشید فایل‌های خود را وارد پروژه کند، باید حتما از قبل وارد حساب کاربری خود شده باشد یا از حساب گوگل یا سایر پلتفرم‌ها برای ورود استفاده کند.

از دیگر امکانات صفحه ویرایشگر می‌توان به ویژگی افزودن متن به پروژه اشاره نمود که گزینه‌های پیشرفته‌ای را درون خود جای داده است. کاربران می‌توانند نوع فونت، استایل و فاصله حروف را کنترل کنند و تنظیمات دیگر مثل رنگ نوشته، شفافیت، افکت‌ها و انیمیشن هم در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. ترتیب انیمیشن‌ها و افکت‌ها نیز قابل تغییر است.

برنامه Vista Create

افزودن المان‌های گرافیکی و تصویر پس‌زمینه و موسیقی از دیگر قابلیت‌هایی هستند که در ویرایشگر برنامه به چشم می‌خورند. به لمس کلید لایه‌ها در بالای صفحه هم می‌توان ترتیب دلخواه را برای آن‌ها در نظر گرفت. کاربران در نهایت می‌توانند فایل خروجی پروژه را روی حافظه داخلی دستگاه خود ذخیره نمایند یا به صورت مستقیم آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند؛ اگرچه برای استفاده از این ویژگی‌ هم باید وارد اکانت خود شده باشید.

جمع‌بندی

اگر صاحب یک کسب و کار آنلاین در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام هستید، می‌توانید از اپلیکیشن گفته شده برای ارتقاء جذابیت بصری محتوای خود استفاده نمایید. قالب‌های آماده با کاربردهای مختلف می‌توانند کار را برای شما بسیار آسان کنند و دیگر نیازی به صرف زمان برای یادگیری نرم افزارهای اختصاصی و دست و پنجه نرم کردن با آن‌ها نخواهید داشت. البته شاید نتیجه نهایی به اندازه خروجی فتوشاپ یا پریمیر حرفه‌ای نباشد، اما قطعا نتیجه مطلوبی با توجه به زمان صرف شده به شمار می‌رود.

دانلود رایگان برنامه Vista Create برای اندروید و iOS

VistaCreate: Graphic Design
سرگرمی

VistaCreate: Graphic Design

سازنده: Crello Ltd. قیمت: رایگان - با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: سرگرمی
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۱۴۴ و ۲۶۰ مگابایت زبان: انگلیسی

سوالات متداول درباره برنامه Vista Create

برنامه Vista Create چه امکانات و قابلیت‌هایی دارد؟

ساخت پست‌ها و استوری‌های مناسب برای شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرام، طراحی لوگو و هدر در کنار انبوهی از قالب‌های آماده از جمله امکانات کاربردی برنامه Vista Create به شمار می‌روند.

پیش نیازهای برنامه Vista Create چیست؟

بهره‌گیری نسخه ۷ به بالای اندروید در دستگاه‌های مبتنی بر این سیستم عامل یا iOS نسخه ۱۴ به بعد در محصولات اپل در کنار حدود ۲۰۰ مگابایت فضای خالی و اتصال اینترنت با ابزار تغییر آپی.

جایگزین‌های برنامه Vista Create کدام هستند؟

اپلیکیشن‌های Canva و ادوبی Express در کنار برنامه‌های Photo Editor Pro و YouCut می‌توانند از جایگزین‌های مناسب این اپ باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی