ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 14
تکنولوژی

نتیجه یک نظرسنجی: کاربران حاضرند برای خرید آیفون 14 زیر بار بدهی بروند

بر اساس این نظرسنجی، 36 درصد مردم آیفون جدید را بلافاصله پس از عرضه خریداری می‌کنند و 21 درصد هیچ مشکلی با بدهکار شدن ندارند.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۰

طبق نظرسنجی WalletHub، از هر 5 آمریکایی، یک نفر ترجیح می‌دهد برای خرید آیفون 14 زیر بار بدهی برود. این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که به باور 21 درصد افراد، خرید یک آیفون جدید ارزش بدهکار شدن را دارد و افراد 24 درصد بیشتر از سال گذشته به خرید آیفون جدید تمایل دارند.

حدود 20 درصد کاربران بر این باور هستند که نخریدن آیفون جدید، به معنی آن است که تحت فشار مالی هستند. 31 درصد کاربران می‌گویند خریدن یک گوشی جدید واقعا لازم است.

گوشی‌های سری آیفون 14 همین چند روز پیش معرفی شدند و جمعه گذشته پیش فروش آن‌ها شروع شد. این محصولات اگرچه در بسیاری از کشورها با افزایش قیمت روبه‌رو شدند، اما در آمریکا همچنان با قیمت سال‌ گذشته و یکسان با سری آیفون 13 به فروش می‌رسند. آیفون 14 قیمت پایه 799 دلاری، پلاس قیمت 899 دلاری، مدل پرو قیمت 999 دلاری و در نهایت مدل پرو مکس قیمت پایه 1099 دلاری دارد.

حالا طبق نظرسنجی که توسط WalletHub انجام شده، بسیاری از کاربران می‌خواهند گوشی‌های سری آیفون 14 را خریداری کنند و حتی بسیاری از آن‌ها حاضرند تا برای خریدشان بدهی هم پرداخت کنند.

نتایج نظرسنجی خرید آیفون 14

طبق مطالعه سالانه آیفون که توسط پلتفرم مالی شخصی WalletHub انجام شده، 36 درصد از بزرگسالان شرکت‌کننده در نظرسنجی، آخرین مدل را بلافاصله پس از عرضه خریداری خواهند کرد. این رقم 24 درصد بیشتر از سال گذشته است.

در میان شرکت‌کنندگان این نظرسنجی، 21 درصد گفته‌اند که یک آیفون جدید ارزش بدهکار شدن را دارد! علاوه بر این، 31 درصد از افراد مورد بررسی گفته‌اند که خرید گوشی جدید یک ضرورت است.

حدود 20 درصد اعلام کرده‌اند که نداشتن آخرین مدل نشانه آن است که فرد با مشکلات مالی دست‌وپنجه نرم می‌کند و 34 درصد به این موضوع اشاره کرده‌اند که گوشی، با ارزش‌ترین دارایی‌شان محسوب می‌شود.

«جیل گونزالس»، تحلیلگر WalletHub نوشت:

«تلفن‌های همراه هم برای استفاده اجتماعی، هم برای ارتباط با عزیزان در طول همه‌گیری و زمان‌هایی که سفر گران است و هم برای استفاده تجاری، به‌خصوص که بسیاری از مردم به دورکاری روی آورده‌اند، ابزاری کلیدی هستند.»

آیفون 14

با توجه به اهمیت گوشی‌های هوشمند در زندگی روزمره، جای تعجبی ندارد که بسیاری از مردم (البته در کشورهای توسعه یافته) تمایل دارند برای آن‌ها هزینه زیادی پرداخت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۲۵ شهریور ۱۴۰۱

    خیلی ازتون تر از گوشی های شیایومی هستش
    با یک سوم قیمت آیفون امکانات گوشی شیایومی رو میده

مطالب پیشنهادی