ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون SE 4
تکنولوژی

آیفون SE 4 احتمالا با نمایشگر 6.1 اینچی LCD و ناچ از راه می‌رسد

آیفون SE 4 احتمالا طراحی مشابه آیفون XR خواهد داشت و به سنسور تاچ آیدی در دکمه پاور مجهز خواهد شد.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۸ مهر ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۰

نسل سوم آیفون SE با طراحی تکراری چند ماه پیش روانه بازار شد و چندان مورد استقبال کاربران قرار نگرفت. حالا ظاهرا باید برای نسل بعدی‌اش منتظر طراحی تازه‌ای باشیم چرا که طبق شایعه‌ای جدید، اپل برای آیفون SE 4 به سراغ نمایشگر 6.1 اینچی LCD همراه با ناچ می‌رود.

تحلیلگر مطرح دنیای نمایشگرها، «راس یانگ» در اکتبر 2021 مدعی شد اپل در سال 2024 از نسل جدید آیفون SE با نمایشگر 5.7 تا 6.1 اینچی و حفره درون آن برای میزبانی دوربین سلفی رونمایی خواهد کرد. اما حالا یانگ پیش‌بینی‌اش را تغییر داده است.

آیفون SE 4 طراحی مشابه آیفون XR خواهد داشت؟

به گفته یانگ، نسل چهارم آیفون SE به نمایشگر 6.1 اینچی مجهز خواهد شد که در بالای آن ناچ قرار می‌گیرد. با وجود این سبک طراحی، نمی‌دانیم اپل برای این گوشی مقرون به‌صرفه‌اش از سیستم فیس آیدی استفاده می‌کند یا تنها دوربین سلفی و سنسورهای دیگر در آن قرار می‌گیرد.

برخی شایعات در گذشته گفته بودند که اپل برای آیفون اس‌ای به سراغ فیس آیدی نمی‌رود و برای پایین نگه داشتن هزینه‌ها، به استفاده از تاچ آیدی ادامه می‌دهد. البته با توجه به اینکه احتمالا گوشی آینده اپل طراحی تمام صفحه و مشابه آیفون XR خواهد داشت، کوپرتینویی‌ها نمی‌توانند از دکمه هوم مجهز به تاچ آیدی در آن استفاده کنند. بنابراین باید منتظر افزودن این سنسور به دکمه پاور مشابه آیپد ایر و آیپد مینی باشیم.

آیفون XR

درباره ابعاد نسل چهارم آیفون SE اطلاعاتی منتشر نشده، اما احتمالا نسبت به آیفون XR کمی باریک‌تر باشد چرا که فاقد اجزای مربوط به سیستم فیس آیدی خواهد بود. با این حال انتظار داریم طراحی کلی این محصول مشابه آیفون XR باشد، البته برای نسل سوم آیفون اس‌ای هم منتظر چنین موضوعی بودیم که رنگ واقعیت به خودش ندید.

در نهایت باید بگوییم که تقریبا تمام منابع معتبر از نمایشگر 6.1 اینچی در نسل بعدی آیفون SE خبر می‌دهند؛ بنابراین به احتمال زیاد این بار آیفون SE با طراحی مشابه آیفون XR از راه می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی