ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تپسی
فناوری ایران

سود خالص تپسی در عرض یک سال 15 برابر شد

گزارش عملکرد 6ماهه تپسی نشان می‌دهد این شرکت در سال 1401 به بیش از 20 میلیارد تومان سود خالص دست یافته است.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۳۰ مهر ۱۴۰۱ | ۱۹:۴۵

گزارش عملکرد 6ماهه تپسی در کدال منتشر شده که نشان می‌دهد این شرکت در سال 1401 به بیش از 20 میلیارد تومان سود خالص دست یافته است. این در حالی است که سود خالص تپسی در نیم سال اول 1400 حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان بود.

شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس که با نام «تپسی» شناخته می‌شود، با عبور از کرونا و جذب سرمایه از بورس ایران توانسته عملکرد خود را به طور شگفت‌انگیزی بهبود ببخشد. گزارش عملکرد 6ماهه این شرکت منتهی به 31 شهریور 1401 بر روی کدال منتشر شده که نشان می‌دهد تپسی روند رو به رشد درآمدزایی و سوددهی خود را به خوبی حفظ کرده است.

صورت سود و زیان جامع حسابرسی نشده این شرکت از سود خالص 20 میلیارد تومانی طی نیم سال ابتدایی 1401 خبر می‌دهد. این در حالی است که سود خالص تپسی در گزارش 6 ماهه سال 1400، حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان گزارش شده بود.

گزارش عملکرد 6ماهه تپسی

در گزارش ارزش‌گذاری تپسی، سود خالص 18 میلیارد تومانی برای سال 1401 پیش‌بینی شده بود اما اکنون این شرکت توانسته تنها در 6 ماه رقم مورد نظر را محقق سازد.

تپسی در 6 ماه گذشته نیز درآمد عملیاتی 257 میلیارد تومانی را محقق ساخته است. این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان از رشد 140 درصدی درآمدهای عملیاتی تپسی دارد.

درآمد عملیاتی تپسی

طبق صورت‌های مالی منتشر شده، دارایی‌های ثابت مشهود و نامشهور این شرکت نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 27 و 103 درصدی داشته و به ترتیب به 12 و 410 میلیارد تومان رسیده است.

گفتنی است شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس 24 خرداد ماه با نماد «تپسی» در بازار دوم فرابورس عرضه شد. نماد این شرکت در اواسط مهر بازگشایی و فاز دوم عرضه اولیه سهام این شرکت 18 مهر ماه انجام و 260 میلیون سهم تپسی به فروش رفت.

در حال حاضر طبق قوانین بورس، تنها سهامداران حقیقی و حقوقی واجد شرایط می‌توانند سهام این شرکت را معامله کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی