ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

برگزاری نمایشگاه الکامپ به تاریخ دیگری موکول شد

در پی انصراف چندین شرکت از حضور در الکامپ 26، نصر کشور از تعویق چندین باره این نمایشگاه خبر داد.

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۷ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۵

نصر کشور با بیان اینکه تعدادی از شرکت‌ها طی هفته‌های اخیر از حضور در نمایشگاه الکامپ انصراف دادند، از به تعویق افتادن بیست‌ و ششمین دوره الکامپ برای چندمین بار خبر داد.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، قرار بر این بود که بعد از دو سال وقفه الکامپ 26 آبان امسال برگزار شود، با این وجود، به دلیل انصراف تعدادی از شرکت‌ها طی هفته‌های اخیر و طبق اعلام پیمانکار برگزار کننده نمایشگاه، با شرایط موجود امکان برگزاری الکامپ۲۶ وجود ندارد.

با تصمیم شورای مرکزی این سازمان و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مربوطه، مقرر شده بود پس از دو سال وقفه ناشی از شرایط کرونایی کشور، بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۲ آبان ۱۴۰۱ در تهران برگزار شود.

این مصوبه تیرماه سازمان نصر کشور، با پیگیری و برنامه‌ریزی نصر استان تهران برای برگزاری الکامپ، منجر به استقبال اعضاء سازمان در تهران و دیگر استان‌های کشور شد و تعداد قابل توجهی از آنها آمادگی خود برای حضور در جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور (الکامپ) را اعلام و ثبت‌نام را نهایی کردند.

با این وجود، در آستانه برگزاری نمایشگاه به دلیل انصراف تعدادی از شرکت‌ها طی هفته‌های اخیر و بر اساس توضیحات پیمانکار برگزار کننده نمایشگاه، با شرایط موجود امکان برگزاری الکامپ۲۶ وجود ندارد.

هفته گذشته نیز برخی منابع آگاه در نصر تهران، در گفتگو با دیجیاتو از ابهام در برگزاری نمایشگاه الکامپ بیست و ششم خبر داده بودند. بر اساس شنیده‌های دیجیاتو شرکت‌کنندگان با توجه به محدودیت‌های اینترنت و شرایط کنونی جامعه، تمایلی به حضور در این نمایشگاه ندارند.

از همین رو به دلیل انصراف تعدادی از شرکت‌ها طی هفته‌های اخیر و طبق اعلام پیمانکار برگزار کننده نمایشگاه، با شرایط موجود امکان برگزاری الکامپ۲۶ وجود ندارد.

پیش از این نمایشگاه الکامپ چند بار به دلیل موج‌های همه‌گیری کرونا به تعویق افتاده بود. آخرین بار هم به تابستان امسال برمیگردد که تاریخ برگزاری بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ که قرار بود پس از تعویق‌های پی‌درپی در مرداد ماه برگزار شود، باز هم تغییر کرد. در این دوره علت این تصمیم، مخالفت‌ها با برگزاری الکامپ در دهه اول محرم بوده است.

تصمیم‌گیری درباره زمان آتی برگزاری نمایشگاه نیز منوط به دریافت نظرات اعضای صنف و بررسی زمان مناسب خواهد بود که متعاقبا اتخاذ و اطلاع رسانی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی