ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر بلو
تکنولوژی

این افزونه کروم حساب‌های تایید شده توییتر از طریق سرویس بلو را مشخص می‌کند

این افزونه به سادگی حساب‌هایی که رسما تایید شده‌اند را از مشترکین سرویس بلو متمایز می‌کند.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۱ آبان ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۰

ایلان ماسک با اشتراک ماهانه 8 دلاری توییتر بلو که شامل تیک آبی نیز می‌شود، هرج و مرج بزرگی به راه انداخته و اکنون بسیاری از کاربران بدون سیستم راستی‌آزمایی سابق این شبکه اجتماعی و با پرداخت پول، این تاییدیه را دریافت می‌کنند. هرچند توییتر قصد دارد از یک تیک خاکستری جدید برای شناسایی کاربرانی که با پرداخت هزینه حساب خود را قابل‌ تایید کرده‌اند استفاده کند، توسعه‌دهندگان افزونه جدیدی برای مرورگرها ساخته‌اند که می‌تواند نشان دهد کدام حساب‌ها با خرید توییتر بلو این نشان را دریافت کرده‌اند.

در حال حاضر تیک آبی توییتر در دسترس دو گروه افراد قرار می‌گیرد: حساب‌هایی که به‌عنوان «شخص برجسته در دولت، اخبار، سرگرمی یا دسته‌بندی‌های دیگر» به‌طور رسمی تایید شده‌اند و حساب‌هایی که با عضویت در سرویس Twitter Blue هزینه آن را پرداخت کرده‌اند. با کلیک‌کردن روی تیک آبی هر حساب به این توضیحات دست پیدا خواهید کرد. اما این افزونه جدید کار را برای شما آسان‌تر می‌کند.

افزونه مشخص‌کننده تیک آبی توییتر

این افزونه که با کنایه‌ای نسبت به هزینه سرویس بلو و تاکید ایلان ماسک روی آن، «هشت دلار» (Eight Dollars) نام‌گذاری شده، توسط Will Seagar و Walter Lim ساخته شده است. به بیان ساده، این افزونه نشان حساب‌های تایید‌شده را با دو گزینه جدید «واقعاً تایید شده» (Actually Verified) برای حساب‌های برجسته و «پرداخت برای تایید» (Paid for Verification) برای مشترکین توییتر بلو جایگزین می‌کند که در تصویر بالا قابل مشاهده است.

افزونه Eight Dollars نشان جدید را در پروفایل کاربران، فید صفحه اصلی شما و هر جای دیگری که نشان تیک آبی تاییدیه توییتر در آن نشان داده می‌شود، به شما نمایش خواهد داد.

از آنجایی که این افزونه کاملاً جدید است، هنوز نمی‌توان آن را از طریق استور وب کروم روی مرورگر نصب کرد و توسعه‌دهندگان هنوز در انتظار تایید آن توسط گوگل هستند. در حال حاضر باید با روشن‌کردن گزینه Developer Mode در صفحه افزونه‌های کروم و بارگیری کد افزونه از Github، آن را به‌صورت دستی نصب کرد. همین روش در سایر مرورگرهایی که از افزونه‌های کروم پشتیبانی می‌کنند، مانند فایرفاکس و مایکروسافت اج نیز کار می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی