ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
تکنولوژی

رئیس سابق امنیت توییتر: این شبکه اجتماعی تحت مدیریت ایلان ماسک امن‌تر از قبل نیست

«یوئل راث»، رئیس سابق امنیت و اعتماد توییتر که بعد از آمدن ایلان ماسک استعفا کرد، اکنون می‌گوید این شبکه اجتماعی ایمن‌تر از قبل نیست.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰

«یوئل راث»، رئیس سابق امنیت و اعتماد توییتر که بعد از آمدن ایلان ماسک استعفا کرد، اکنون می‌گوید این شبکه اجتماعی ایمن‌تر از قبل نیست.

زمانی که ایلان ماسک توییتر را خریداری کرد، «یوئل راث» با انتشار توییتی اعلام کرد با انجام برخی اقدامات، امنیت این شبکه اجتماعی تحت مدیریت ثروتمندترین مرد جهان بهبود یافته است. اما به فاصله کوتاهی ورق برگشت و وی نه‌تنها از سمت خود در توییتر استعفا کرد، بلکه در اولین مصاحبه به این نکته اشاره کرد که تعداد کارمندان توییتر برای حفظ امنیت آن کافی نیست.

در‌واقع یوئل راث بعد از تصاحب این شبکه اجتماعی توسط ایلان ماسک استعفا کرد و اکنون می‌گوید این شبکه اجتماعی ایمن‌تر از قبل نیست.

ایلان ماسک

امنیت توییتر بعد از تصاحب آن توسط ایلان ماسک

پس از تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، یوئل راث با انتشار توییتی به این موضوع اشاره کرده بود که امنیت این شبکه اجتماعی به‌واسطه انجام برخی اقدامات بهبود یافته است. اما دیری نگذشت که وی استعفا کرد و حتی نسبت به امنیت این شبکه اجتماعی نیز هشدار داد.

یوئل راث در آخرین مصاحبه خود در جریان کنفرانس Knight Foundation، در گفت‌و‌گویی اعلام کرد پلتفرم تحت مالکیت ایلان ماسک، امن‌تر از قبل نیست. در جریان این مصاحبه، از یوئل راث سؤال شد که آیا هنوز هم چنین احساسی دارد که به‌واسطه برخی اقدامات، امنیت توییتر بهبود یافته است؟ وی در پاسخ به این سؤال به‌راحتی کلمه «خیر» را به زبان آورد.

یوئل راث شبیه کهنه سرباز توییتر است که هدایت این پلتفرم را از زاویه امنیت برعهده داشته. در زمان مدیریت وی، حساب کاربری مشهورترین کاربر آن زمان یعنی دونالد ترامپ تعلیق شد. استعفای وی از توییتر، بسیاری را متعجب کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی