ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
تکنولوژی

توییتر دیگر پیامک کد ورود را به شماره‌های ایران ارسال نمی‌کند

شماره‌های موبایل ایران از لیست پشتیبانی توییتر حذف شده و امکان فعال‌سازی احراز هویت دو‌مرحله‌ای نیست.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۵

شماره‌های موبایل ایران از لیست پشتیبانی توییتر حذف شده و امکان فعال‌سازی احراز هویت دو‌مرحله‌ای نیست. اما بر‌اساس بررسی‌های دیجیاتو، مشکل بزرگ‌تر این است که حساب‌های ایرانی با احراز هویت دو‌مرحله‌ای روی شماره ایران دیگر کد ورود هم دریافت نمی‌کنند!

اگر قبلاً احراز هویت دو‌مرحله‌ای را روی شماره ایران فعال کرده‌اید و این تنها مسیر احراز دو‌مرحله‌ای حساب شماست، یا رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید و از توییتر می‌خواهید برای شما کد بفرستد، این پیام را می‌بینید:

«نمی‌توانیم به این شماره پیامک بفرستیم. اپراتور پشتیبانی نمی‌شود.»

مشخص نیست این مشکل موقت است یا دائمی. اما در هر صورت بهتر است در شرایط فعلی درباره حساب توییتر خود با احتیاط بیشتری عمل‌ کنید، چرا که توییتر حالا هیچ‌گونه کدی به شماره‌های ایران ارسال نمی‌کند.

مشکلات کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی

مشکل حذف ایران از لیست پشتیبانی توییتر در حالی منتشر می‌شود که مرداد امسال نیز خبر دیگری با همین مضمون منتشر شد. در آن مقطع زمانی نیز گفته شد که کاربران همراه اول و ایرانسل اگر از توییتر و تلگرام خارج شوند، امکان بازگشت به این پلتفرم‌‌ها را به‌راحتی ندارند. هم‌زمان در همان بازه‌های زمانی، در برخی از استان‌ها کد تأییدیه اینستاگرام و واتساپ نیز با اختلال همراه شده بود.

در سال ۹۸ و یک سال پس از فیلترینگ تلگرام نیز چنین مشکلی پیش آمده بود که البته بعد از چند ساعت این اختلال برطرف شد.

باید دید در ادامه این مشکل برطرف خواهد شد یا کاربران ایرانی برای ورود به حساب کاربری خود  پس از هر بار خروج (Log out) با مشکل دریافت کد تأیید روبه‌رو می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali Reza
    Ali Reza | ۲۵ آذر ۱۴۰۱

    روبیکا و بله و... هم مقابله به مثل کنند و شماره کشورهای امریکا و فلسطین اشغالی و رو از لیست کشورهای پشتیبانی برای تایید دو مرحله ای و همچنان ثبت نام حذف کنن، تا آن ها هم بفهمند، مشت در برابر مشت

    • M.R.J
      M.R.J | ۲۷ آذر ۱۴۰۱

      اونجا وقتی اینستا هست چرا بیان روبیکا نصب کنن.یا باید روبیکا خیلی خفن شه . یا باید اینستا ذلیل شه که تو آمریکا بره.تازه اگه هم بره مثل تیک تاک میشه

مطالب پیشنهادی