ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تعدیل نیروی توییتر
کسب و کار

ادامه تعدیل نیرو در توییتر؛ احتمالاً بخشی از تیم زیرساخت اخراج شده‌اند

با وجود آن‌که ایلان ماسک گفته بود تعدیل نیرو در توییتر به پایان رسیده، گزارشی جدید از اخراج بخشی از تیم زیرساخت خبر می‌دهد.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۷ آذر ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۰

ایلان ماسک تاکنون تعداد زیادی از کارمندان توییتر را اخراج کرده است. حالا گزارشی تازه مدعی شده که او بخشی از تیم زیرساخت‌های این شرکت را هم کنار گذاشته است. اگرچه مقیاس این تعدیل نیرو مشخص نیست، اما برخی نیروها در صفحه خود اعلام کرده‌اند که از طریق ایمیل به آن‌ها گفته شده است دیگر به همکاری‌شان نیازی نیست.

به گزارش وب‌سایت اینفورمیشن، توییتر با بخشی از تیم زیرساخت خود خداحافظی کرده و این خبر در شرایطی اعلام می‌شود که نیویورک تایمز چند روز پیش از اخراج «نلسون ابرامسون»، مدیر واحد زیرساخت این شرکت خبر داده بود. طبق تخمین‌های اینفورمیشن، این شبکه اجتماعی از زمان ورود ماسک حدود 75 درصد از نیروهای خود را برکنار کرده است.

توییتر در زمان مدیرعاملی «پاراگ آگراوال» حدود 7500 کارمند داشت. اما هفته گذشته در کانال داخلی اسلک این شرکت فقط فهرستی از حدود 2000 کارمند دیده می‌شد. ایلان ماسک در ماه نوامبر گفته بود که باقی‌مانده نیروهای این شرکت را دیگر اخراج نمی‌کند. این سخنان در شرایطی اعلام شده بود که حداقل 1200 کارمند به‌دنبال ضرب‌الأجل ورود به دوران سخت کاری در توییتر، از این شرکت استعفا کرده بودند.

انتقال نیروهای خبره تسلا به توییتر؟

این تعدیل نیروی جدید می‌تواند بر نگرانی‌ها پیرامون وضعیت توییتر در آینده نزدیک بیفزاید. به‌علاوه، این اتفاق بر نگرانی سرمایه‌گذاران تسلا دامن می‌زند که نگران تمرکز بیش‌از‌حد ایلان ماسک روی مسائل این شبکه اجتماعی هستند. اینفورمیشن می‌گوید ایلان ماسک «شین استین»، از مهندسان تسلا را هم به‌عنوان مدیر جدید تیم زیرساخت توییتر انتخاب کرده است.

نکته دیگری که از این تعدیل نیروهای مکرر قابل برداشت است، مسئله مشکلات اقتصادی این شبکه اجتماعی از زمان ورود ایلان ماسک است. او و دیگر مدیران این شرکت ظاهراً این ایده را بررسی کرده‌اند که عدم پرداخت حقوق پایان کار به هزاران کارمند توییتر که از این کمپانی اخراج شده‌اند، می‌تواند چه عواقبی را به‌دنبال داشته باشد. افزون بر این، گفته می‌شود که توییتر حتی اجاره ساختمان مرکزی خود را هم پرداخت نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی