ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
تکنولوژی

توییتر به‌زودی امکان جابه‌جایی بین نمایش توییت‌ها، ترندها و تاپیک‌ها را فراهم می‌کند

ایلان ماسک اعلام کرده که توییتر به‌زودی به کاربران اجازه می‌دهد شیوه مشاهده محتواها را برای خود تغییر دهند.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۰ دی ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۰

توییتر به‌زودی به شما اجازه می‌دهد حالت نمایش توییت‌ها را از بین چند نمای مختلف انتخاب کنید. این حالت‌ها شامل دنبال‌کردن مطالب افرادی است که آن‌ها را دنبال می‌کنید و همچنین می‌توانید به‌طور خاص تایم‌لاینی از ترندها، تاپیک‌ها و غیره داشته باشید.

ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر قبلاً از اعمال این تغییر در این پلتفرم خبر داده و گفته بود که کاربران باید بتوانند حالت نمایش محتواها را تغییر بدهند. او حالا در توییتی در‌این‌باره نوشته است: «قابلیت جدیدی که در ماه ژانویه [2023] به توییتر اضافه می‌شود، اجازه می‌دهد بین توییت‌های توصیه‌شده و دنبال‌شده، ترندها، تاپیک‌ها و غیره جابه‌جا شوید.»

تغییرات بیشتر در شیوه نمایش محتواها در توییتر

این پلتفرم در گذشته اجازه می‌داد تا شکل نمایش محتوا برای کاربر به دو صورت قابل‌تغییر باشد. حالت اولین جدیدترین توییت‌ها از حساب‌هایی که فرد دنبال می‌کند را در بالای صفحه نشان می‌دهد. حالت دوم مجموعه‌ای از توییت‌های توصیه‌شده را بدون ترتیب زمانی مشخص به کاربر نشان می‌دهد. ماسک می‌گوید تا زمان ارائه قابلیت جدید، کاربران همچنان می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند.

قابلیت جدید توییتر می‌تواند فواید زیادی داشته باشد و به کاربران کمک کند تا دقیق‌تر به مشاهده محتواهای مدنظر خود بپردازند. با‌این‌حال، احتمالاً مدتی طول خواهد کشید تا کاربران قدیمی به این تغییرات جدید عادت کنند و در‌واقع به استفاده از آن روی بیاورند.

هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که این ویژگی در چه تاریخی برای همه کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت؛ با‌این‌حال، این امکان را هم باید به فهرست تغییراتی اضافه کنیم که از زمان ورود ماسک به توییتر به این شبکه اجتماعی اضافه شده است یا در دست اضافه‌شدن قرار دارد.

از جمله جدیدترین تغییرات در توییتر می‌توان به تغییرات سرویس بلو اشاره کرد. مشترکان این سرویس حالا می‌توانند ویدیوهای حداکثر 60 دقیقه‌ای آپلود کنند و البته توییت خود را بالاتر از بقیه کاربران در بالای پاسخ‌های هر توییت به نمایش بگذارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی