ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال‌جی از Breeze رونمایی کرد؛ ایربادی که با اسکن امواج مغز کیفیت خواب را بهبود می‌دهد

ایرباد Breeze می‌توان با اسکن امواج مغزی کاربر و پخش صداهای متناسب با آن، کیفیت خواب را بهبود دهد.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۲ دی ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

ال‌جی از یک سیستم بهبود کیفیت خواب به نام Breeze رونمایی کرده که درحقیقت یک ایرباد بی‌سیم به‌همراه اپ مخصوص آن است. این ایرباد توسط SleepWave Company توسعه پیدا کرده و توسط LG CIC به فروش می‌رسد.

ایرباد جدید کره‌ای‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده است که فرد می‌تواند بدون مشکل در هنگام خواب از آن استفاده کند.

ایربادی با فناوری تشخیص امواج مغز

این ایرباد از فناوری تشخیص امواج مغز بهره می‌برد که با استفاده از امواج مغزی کاربر، صداهای مناسب خوابیدن او را پخش می‌کند و کیفیت خواب را بهبود می‌دهد. این ایرباد در کنار طراحی ارگونومیک، از فناوری نانوتکنولوژی بهره می‌برد تا راحت‌تر بتوان آن را تمیز کرد.

ایرباد Breeze در کنار صداهای پیش‌فرض مانند صداهای متناسب با امواج مغزی و صداهای طبیعت، از امکان همگام‌سازی با موسیقی یا ویدیوهای یوتوب هم بهره می‌برد. اپ مخصوص این ایرباد اطلاعات خواب کاربر را تجزیه‌وتحلیل و توصیه‌های مناسب را ارائه می‌کند. این ایرباد همچنین قادر به ثبت زمان‌های خواب و بیداری و ژست‌های بدن در هنگام خواب است.

این ایرباد با نظارت لحظه‌ای و مداوم روی امواج مغزی، می‌تواند به‌درستی وضعیت هیپنوتیزم (حالت هوشیاری کوتاه پیش از به‌خواب‌رفتن) و REM (حرکات سریع چشم) را تشخیص دهد. همچنین قادر به تشخیص خواب سبک و سنگین است تا بتواند بهترین توصیه‌هایی را برای بهبود کیفیت خواب ارائه کند.

در حالت کلی هدف توسعه این ایرباد، کمک به کاربر برای خواب بهتر و سرحال‌بودن در هنگام بیدارشدن با استفاده از صداهای متناسب با امواج مغزی و همچنین توصیه‌های شخصی براساس الگوهای خواب است.

ایرباد Breeze با ارزیابی و کنترل شرایط خواب به‌طور لحظه‌ای، به کاربر کمک می‌کند تا سریع‌تر بخوابد و خواب باکیفیت‌تری را تجربه کند. این محصول در نمایشگاه CES 2023 به نمایش گذاشته می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی