ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
کسب و کار

از توییتر به‌خاطر عدم پرداخت اجاره مقر اصلی شرکت در سان‌فرانسیسکو شکایت شد

شرکت املاک کالیفرنیا، مالک ساختمانی که مقر اصلی شرکت توییتر است، از کمپانی ایلان ماسک به‌خاطر عدم پرداخت اجاره‌ای به‌مبلغ 136,250 دلار شکایت کرده است. این شرکت ابتدا 25 آذر به توییتر تذکر داده بود ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۲ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۰

شرکت املاک کالیفرنیا، مالک ساختمانی که مقر اصلی شرکت توییتر است، از کمپانی ایلان ماسک به‌خاطر عدم پرداخت اجاره‌ای به مبلغ 136,250 دلار شکایت کرده. این شرکت ابتدا 25 آذر به توییتر تذکر داده بود که اجاره معوقه خود را ظرف پنج روز واریز کند. اما حالا کار به دادگاه کشیده است.

به گزارش بلومبرگ، شرکت California Property Trust به‌دنبال عدم پرداخت اجاره طبقه سی‌ام ساختمان هارتفورد در شماره 650 خیابان کالیفرنیا در سان‌فرانسیسکو، از توییتر شکایت کرده و این شکایت، در دادگاه عالی شهرستان سان‌فرانسیسکو به ثبت رسیده است.

توییتر به روش‌های مختلف به‌دنبال کاهش هزینه‌ها بوده است

نیویورک تایمز پیش‌تر گزارش داده بود که توییتر گام‌های عجیبی را برای کاهش هزینه‌ها برداشته است. برای مثال، این شرکت در چند وقت اخیر اجاره بسیاری از شعب خود در کشورهای مختلف را پرداخت نکرده. این شرکت همچنین از پرداخت هزینه 197,725 دلاری پروازهای ایلان ماسک در هفته اول تکمیل معامله خرید توییتر سرباز زده و با یک شکایت در این زمینه روبه‌رو است.

نیویورک تایمز در آن گزارش گفته بود که ماسک و سایر مدیران ارشد توییتر درباره پیامدهای احتمالی عدم پرداخت مزایای پایان کار هزاران نفر از کارمندان اخراج‌شده از شرکت هم حرف زده بودند. زمانی که او کنترل توییتر را بر عهده گرفت، در نظر داشت که بسیاری از کارمندان را بدون پرداخت مزایای پایان کار کنار بگذارد. اما درنهایت پذیرفت که حداقل به کارمندان آمریکایی شرکت دو ماه حقوق و یک ماه مزایای پایان کار بدهد تا مشکل قانونی برای این شرکت به‌وجود نیاید.

به‌دنبال اتخاذ این تصمیمات، ماسک تیم حقوقی توییتر را با آگاهی از مشکلات احتمالی پیش رو تغییر داد. او دو وکیل ارشد این شرکت را اخراج کرد و در عوض وکلایی را از اسپیس ایکس به توییتر آورد. حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم دادگاه‌ها چه تصمیمی برای اقدامات اخیر این شرکت شبکه اجتماعی خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی