ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
کسب و کار

توییتر بخش دیگری از کارمندان تیم اعتماد و ایمنی خود را اخراج کرد

گزارشی تازه از بلومبرگ می‌گوید توییتر بخشی از کارمندان تیم اعتماد و ایمنی خود در دوبلین و سنگاپور را اخراج کرده است.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۸ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰

گزارشی تازه نشان می‌دهد که توییتر بخش دیگری از تیم اعتماد و ایمنی خود را که مسئول مدیریت محتوا و مقابله با نفرت‌پراکنی در این شبکه اجتماعی بودند، اخراج کرده است. عمده این افراد ظاهراً در شعب دوبلین و سنگاپور حضور داشته‌اند.

بلومبرگ به‌تازگی به نقل از منابعی که خواسته‌اند هویتشان فاش نشود، در گزارشی اعلام کرده است که چندین نفر از تیم‌های اعتماد و ایمنی توییتر در دوبلین و سنگاپور اخراج شده‌اند. از جمله آن‌ها می‌توان به «آنالوئیزا دومینگز»، مدیر ارشد سیاست‌های درآمدی و «نور اظهر بن ایوب»، مدیر جدید واحد یکپارچه این پلتفرم در منطقه آسیا-اقیانوسیه اشاره کرد.

این گزارش می‌گوید کارمندان واحد سیاست‌گذاری درباره نشر اطلاعات گمراه‌کننده، مسئولان بخش تجدیدنظر و تیم رسانه‌ای این شرکت هم کنار گذاشته شده‌اند. «الا اروین»، مدیر واحد اعتماد و ایمنی توییتر در گفت‌وگو با بلومبرگ تأیید کرده است که چند نفر از اعضای این تیم‌ها اخراج شده‌اند، اما تعدیل نیرو در سایر بخش‌ها را تکذیب کرده است.

دفتر توییتر در دوبلین

توییتر تغییرات مدیریتی را ادامه می‌دهد

اروین می‌گوید برای مثال منطقی‌تر به‌نظر می‌رسید که تیم‌ها به‌جای دو مدیر، فقط یک مدیر داشته باشند. بااین‌حال، او اعلام کرده است که توییتر همچنان مدیری برای بخش سیاست‌های درآمدی و بخش آسیا-اقیانوسیه خواهد داشت. او همچنین مدعی شده است که توییتر تعداد نیروهای خود را در بخش رسیدگی به درخواست‌های تجدیدنظر افزایش داده است.

این اقدامات بر نگرانی‌های موجود نسبت به شیوه برخورد ایلان ماسک با مبحث مدیریت محتواهای نفرت‌آمیز و اطلاعات گمراه‌کننده اضافه می‌کند. او از زمان ورود به توییتر درحال اعمال تغییرات بزرگی در این شبکه اجتماعی بوده است. بااین‌حال، فعالان حقوق مدنی می‌گویند سطح محتواهای توهین‌آمیز در این شبکه اجتماعی افزایش یافته است.

خبرگزاری NBC News چند روز پیش در گزارشی مدعی شد که تعدادی از اکانت‌های توییتر مشغول دادوستد محتواهای مستهجن در زمینه کودکان هستند. ایلان ماسک قبلاً وعده داده بود که حل این مسئله را به‌عنوان یکی از اولویت‌های کاری خود در دست اجرا دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی