ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مسابقه عکاسی
علمی

از توله سگ درحال چرت‌زدن تا سگ‌های نجات؛ برندگان مسابقه عکاسی سگ 2022 اعلام شدند

این مسابقه شامل چهار دسته‌بندی می‌شود: پرتره و منظره، استودیو، اکشن و سگ و مردم.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۵ دی ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰

برندگان مسابقه عکاسی از سگ سال 2022 معرفی شدند. این مسابقه شامل چهار دسته‌بندی می‌شود: پرتره و منظره، استودیو، اکشن و نیز سگ و مردم. هر کدام از برندگان این بخش‌ها مبلغ 500 یورو (542 دلار) دریافت می‌کنند و به‌صورت جهانی از آن‌ها تقدیر می‌شود.

برگزارکنندگان این مسابقه در بیانیه خود گفته‌اند:

«عکس‌های برنده امسال شامل برخی از زیباترین عکس‌ها از سگ می‌شوند که تا‌به‌حال دیده‌اید. برای مسابقه امسال ما حدود 1400 درخواست از 50 کشور مختلف دریافت کردیم.»

در بیانیه این مسابقه همچنین توضیح داده شده که هدف هیئت برگزاری از آن، تشویق عکاسان بااستعداد در سراسر جهان، به‌لطف داوران شناخته‌شده و باتجربه در زمینه عکاسی سگ در سراسر جهان است.

برندگان مسابقه عکاسی سگ

تصویر زیر برنده دسته‌بندی اکشن این مسابقه عکاسی است که توسط «فرانچسکو جونیور مورا» از ایتالیا گرفته شده است. در این تصویر که توسط دوربین سونی a9 گرفته شده، شاهد یک سگ هستیم که درحال پرش از روی یک مانع است.

عکاسی از سگ

تصویر زیر نیز برنده بخش پرتره و منظره این مسابقه است که یک سگ نجات بهمن از نژاد بردر کولی (Border Collie) را نشان می‌دهد که بینی خود را در برف فرو برده است. عکاس این تصویر، «دالیا فیچمن» از سوئیس، برای گرفتن این عکس در یک غار یخی کوچک دراز کشیده است.

عکس از سگ

درنهایت، برنده دسته‌بندی‌های مردم و استودیو نیز دو تصویر زیر قرار گرفته‌اند. عکس اول توسط «سابرینا تدن» از آلمان گرفته شده است که یک سگ به‌همراه صاحبش را نشان می‌دهد. عکس دوم توسط «سو کی» از بریتانیا گرفته شده که در دسته‌بندی استودیویی جایزه اصلی را کسب کرده است.

در گالری زیر می‌توانید سایر عکس‌های این مسابقه عکاسی را مشاهده کنید که لحظات جذابی با حضور سگ‌های دوست‌داشتنی را به نمایش می‌گذارند:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی